Muntatge amb façana d'un supermercat de Lidl i en un cercle el còctel de vi Starring Gold
SOCIETAT

El nou còctel de vi amb purpurina de Lidl de què tots parlen: t'encanta o l'odies

Lidl ha sorprès llançant al mercat una singular beguda que aconsegueix no deixar indiferent ningú qui la prova

Lidl continua sorprenent els clients presentant nous productes diferents i que puguin satisfer les seves necessitats. I precisament entre els més curiosos se'n troba un que no ha deixat indiferent a ningú. Es tracta d'un còctel de vi que té la particularitat d'incorporar purpurina.

L'aparença d'aquest producte de Lidl no ha passat desapercebuda i tant aquesta com el seu sabor estan generant molt enrenou en xarxes. Això sí, sembla que no hi ha unanimitat. Mentre a uns els encanta, d'altres ho odien directament.

El còctel de Lidl que crida l'atenció dels clients

Lidl ha aconseguit donar del que parlar aquests dies amb aliments com l'alternativa a les patates xips i les seves gyozas de pollastre. I també amb un còctel de vi que respon al nom de Starring Gold.

El primer que crida l'atenció d'aquesta beguda és que el seu color resulta molt brilli brilli i ataronjat. Encara que el més curiós que té és que, si s'agita l'ampolla, el seu contingut es converteix en una mena de purpurina magnètica.

Aquest producte de Lidl, pensat especialment per celebrar o brindar en ocasions especials, té 5,5 graus d'alcohol. Així mateix, és interessant saber que fa olor i té molt gust de vi, encara que també posseeix cert gust de préssec. Per això és una barreja perfecta entre dolç i àcid alhora.

La cadena de supermercats alemanya ho té a la venda en aquests moments per un preu realment econòmic. En concret, cada ampolla compta amb un preu de tan sols 2,99 €. A més, cal no oblidar que també existeix la seva versió de cirera.

Lidl provoca un autèntic debat amb aquesta beguda

Lidl volia revolucionar el mercat amb el seu Starring Gold i la veritat és que ho ha aconseguit. Sí, perquè ningú que ho ha provat no ha quedat indiferent. N'és una bona mostra que molts creadors de contingut digital en parlen i la veritat és que hi ha opinions de tota mena.

Al perfil de TikTok @locatamos, per exemple, es diu d'aquest còctel, que a més de vi i llaminadura de préssec, desprèn “olor d'ibuprofèn”. Pel que fa al sabor, s'ha indicat que “és divertit, fàcil de beure. Però aquí el que mola és la purpurina”.

De la mateixa manera, molts internautes també han volgut donar el punt de vista sobre aquesta beguda de Lidl. Uns la valoren de manera positiva, amb comentaris com: “Està boníssima” i “Que bo que està”.

Altres, però, la rebutgen de ple amb missatges com aquests: “L'he acabat tirant per l'aigüera” i “Que bo. Us envio salutacions des de la unitat de rentada d'estómac”. Sense oblidar-ne d'altres com “Ja veuràs que la infecció d'orina serà maca”.

Preus i ofertes actualitzats el dia 04/01/2024. Poden patir modificacions o cancel·lacions, i E-Noticies no es fa responsable dels possibles canvis.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: