Dona molesta parlant per telèfon davant d'una botiga de Movistar.
SOCIETAT

Movistar surt a l'atac i respon a aquests clients: ja no en poden fer més

Movistar compta amb diversos canals de comunicació perquè els usuaris puguin traslladar-los dubtes o consultes

Movistar s'enfronta a una demanda creixent d'atenció per part dels seus clients. Cada dia, els usuaris contacten amb l'empresa per resoldre dubtes, problemes tècnics, incidències o gestionar serveis diversos.

Tot i això, la quantitat de consultes i la complexitat d'algunes incidències porten la companyia a reconèixer que no sempre presten el millor servei. Això sí, asseguren que fan tot el possible per mantenir una atenció al client professional i eficient.

La importància que concedeix Movistar als clients

En un món cada cop més digital, les empreses han de tenir mecanismes clars i efectius per comunicar-se amb els seus usuaris. Movistar, com a part de Telefónica, no és aliena a aquest repte. Cada dia rep una infinitat de consultes a través de diferents canals de comunicació.

Una botiga de Movistar i un home alegre amb els braços enlaire

L'empresa s'esforça per resoldre tots els casos de manera ràpida i eficient. De vegades, però, les situacions són tan complexes que requereixen més temps de l'habitual per arribar a una solució satisfactòria. Tot i això, Movistar assegura que ha desplegat tots els recursos disponibles perquè els seus clients puguin rebre la millor atenció possible.

Recorda que la situació no depèn només de la companyia. També de factors externs que poden influir a la rapidesa de les solucions.

Canals d'atenció al client de Movistar

Movistar ha implementat diversos canals perquè els seus clients puguin comunicar-se i gestionar les necessitats de manera còmoda i efectiva. Aquests canals es divideixen en opcions d'autogestió, atenció personalitzada mitjançant diversos mitjans i solucions de suport tècnic.

- App El meu Movistar i àrea privada a la web. Per a aquells que prefereixen gestionar els seus serveis de forma autònoma, l'app Mi Movistar és una eina clau. A través d'aquesta, els usuaris poden consultar la factura, gestionar els serveis i obrir incidències de manera senzilla.

A més, la web de Movistar també ofereix una zona privada. Allí els usuaris poden controlar els seus productes i serveis contractats, a més d'obtenir suport tècnic.

Una dona amb vestit groc parlant per telèfon mentre treballa en un portàtil a l'aire lliure amb vista al mar, amb el logotip de Movistar superposat a la imatge.

- Xarxes Socials: Movistar ha apostat per ser present a les principals xarxes socials, com Twitter i Facebook. A les dues plataformes, els usuaris poden plantejar les seves consultes i rebre respostes ràpides per part de l'equip d'atenció al client.

De vegades, les xarxes socials han esdevingut una via efectiva per resoldre incidències menors o demanar ajuda en temps real.

- Botigues físiques i centres d'atenció telefònica. Si preferiu una atenció més personalitzada, Movistar compta amb botigues a tot el país. Allí els clients poden acudir per resoldre els seus dubtes o gestionar els seus serveis.

A més, els centres d'atenció telefònica estan sempre disponibles per proporcionar assistència, amb números específics segons la necessitat. Van des de consultes generals fins a incidències tècniques.

- Fòrums i Comunitat Movistar. Per a aquells que prefereixen buscar solucions per ells mateixos, Movistar també ha creat fòrums i una comunitat en línia. En aquests espais, els usuaris poden intercanviar consells, trobar respostes a problemes comuns o fins i tot rebre ajuda.

➡️ Societat

Més notícies: