La marca catalana que ven peces úniques i rebaixades a Barcelona: només per uns dies
La marca catalana triomfa des que es va fundar dins i fora de Barcelona, ja que ha estat present en ciutats internacionals com Londres
La marca catalana Gimaguas va ser fundada l'any 2018 per les bessones Claudia i Sayana Durany. Des d'aleshores, aquesta empresa s'ha guanyat l'atenció de molts fans de l'univers de la moda gràcies al seu estil. Estampats a mida, teixits tècnics i detalls inspirats en l'artesania són algunes de les qualitats que destaquen dels seus productes.
La marca catalana va obrir la seva primera botiga insígnia a l'Eixample de Barcelona, l'octubre del 2023. Des d'aleshores ha expandit la seva presència amb diversos locals efímers a tot el món.
Coneguda pels seus vestits estivals, pels seus accessoris i, especialment, per les bosses aquesta marca catalana s'ha fet un lloc al cor i l'armari de moltes persones.fet
D'aquesta empresa destaca l'elaboració artesanal de les peces de roba, les quals estan dissenyades a Barcelona i, la gran majoria, estan produïdes a Espanya. Les germanes Durany busquen transmetre el valor de les coses fetes a mà sense perdre un estil urbà.
Gimaguas, la desconeguda marca que arrasa al món de la moda
Aquesta marca de Barcelona organitza botigues efímeres a diferents llocs del món com Nova York, Londres i Eivissa. Des d'allà presenten les col·leccions periòdicament i fidelitzen clients.
Gimaguas ha guanyat popularitat a les xarxes socials, amb diverses celebritats lluint els seus productes. Des de Lily Rose Deep fins a Gigi Hadid i Aitana, fet que ha contribuït al seu èxit.
Els fans de Gimaguas estan de sort i és que la marca ha obert un punt de venda temporal a Barcelona. Des de dimecres 13 de març, la marca catalana està instal·lada al carrer d'Aragó, número 45, des de les 11 fins a les 20 hores. Allà, vendrà peces d'arxiu a un preu rebaixat. Encara que això sí, per temps limitat, només hi seran presents fins dissabte que ve, 16 de març.
La marca que no ha tingut tanta sort
No ha tingut la mateixa sort la marca Gap perquè totes les seves botigues a Espanya tanquen. La decisió d'abaixar per sempre la persiana de les botigues marca la fi de gairebé una dècada de presència al país.
I, una vegada més, evidencia la creixent influència del comerç electrònic en el sector del retail. Al final, aquestes decisions no són més que un exemple de les voltes que dona la vida. La marca catalana respira èxit en totes les seves accions i d'altres, que un dia també ho van fer, tanquen.
És clar que els nous temps i tendències de compra no deixen indiferent ningú. I el que abans funcionava, ara ja no, de manera que la frase de renovar-se o morir cobra més sentit que mai. Però no només en el món de la moda, sinó en altres com el de la restauració a Barcelona.
Més notícies: