Muntatge d'una imatge de Mercadona de fons al costat d'una imatge d'una bandera de catalunya al castell de Montjuïc
SOCIETAT

La gran notícia que acaba de donar Mercadona a Catalunya i molts aplaudiran

La cadena de supermercats cedeix també la confiança a grans marques del territori per a alguns dels seus productes

Mercadona ha anunciat un augment significatiu en les compres a proveïdors catalans durant el 2023. Aquesta xifra es tradueix en un valor total de 5.004 milions d'euros, cosa que representa un increment del 14,7% respecte a l'any anterior.

Segons ha informat Mercadona, aquestes compres es van realitzar a 240 proveïdors, així com a més de 1.700 petites i mitjanes empreses (Pymes). Entre els proveïdors destacats hi ha Catafruit i Fruits de Ponent de Lleida. També Frutícola Empordà i Girona Fruits, Casa Tarradellas, Noel i La Selva.

Mercadona i els seus centenars de botigues a Catalunya

Mercadona, dirigit per Juan Roig, va tancar l'any amb una plantilla de 15.205 empleats a Catalunya i 249 supermercats. Durant el 2023, Mercadona també va inaugurar sis nous punts de venda a Catalunya. I va destinar 75 milions d'euros a la millora de la xarxa de botigues i l'optimització de la logística.

Foto d'una dependenta i un client a la secció de Perfumeria i Cosmètica de Mercadona

Aquestes dades reflecteixen la feina contínua de Mercadona amb el desenvolupament i la col·laboració amb el teixit empresarial català, així com la seva aposta per l'expansió i la modernització de les infraestructures.

La clientela fidel de Mercadona

No és la primera vegada que es parla dels proveïdors que hi ha darrere aquesta empresa líder al país. De fet, fa poques setmanes ha saltat a la llum qui es troba darrere un dels seus productes estrella.

Es tracta d'una focaccia amb formatge romaní i farigola. Bé, doncs encara que porti el segell de Mercadona, és a una fàbrica de Casa Tarradellas on s'elaboren. D'aquesta manera, el supermercat té la capacitat d'ampliar els seus productes i l'oferta.

Captura de l´exterior d´un supermercat Mercadona

Aquest tipus de col·laboracions enriqueixen els seus lineals i fan més fidels a clients que busquen productes i sabors en concret. Un altre dels aspectes més destacats de la dinàmica de vendes de Mercadona és la renovació de productes. Canvia contínuament donant especial potència a les novetats.

Tot i això, la retirada de la xocolata 92% ha estat una decisió recent que no ha agradat a tots els seus clients. De fet, aquesta retirada ha arribat fins a les xarxes socials, des d'on han lamentat el seu adeu. Així i tot, no hi ha dubte que Mercadona es posarà mans a l'obra per posar remei a aquest inconvenient.

➡️ Societat

Més notícies: