La coneguda empresa que s'amaga darrere aquesta marca blanca que arrasa a Mercadona
Els seus aperitius van fer la primera aparició a Mercadona l'any 2020 i ara estan ampliant assortiment
A molts supermercats passa que, quan mirem qui està darrere de les seves marques blanques ens sorprenem. Solen ser empreses conegudes les que també fabriquen aquests productes. Un exemple molt clar en tenim a Mercadona.
A la cadena valenciana, estem acostumats a veure com Casa Tarradellas està darrere de les pizzes que es venen sota la marca Hacendado. O recentment, hem vist com Antiu Xixona s'encarregava de fabricar els torrons. I com aquests, hi ha altres exemples.
Però en aquest article ens centrem en una marca que fabrica per a Mercadona i que ha estat notícia fa uns dies. Parlem de PepsiCo, els productes del qual deixaran de vendre's a Carrefour. El grup francès ha pres aquesta decisió veient la pujada de preus que implicava haver-los de vendre massa cars als seus clients.
Aquests són els productes de PepsiCo per a Mercadona
PepsiCo és una empresa que s'encarrega de la producció de diferents productes. Entre ells hi ha els snacks i aperitius de la marca Matutano com Lay's, Cheetos, Doritos o Ruffles. Però des de l'any 2020 també hi ha darrere alguns productes d'aquest tipus que es venen a la xarxa de botigues de Mercadona.
Sí que és veritat que no són gaires les referències que ara com ara estan disponibles. Les podràs identificar per la seva marca, ja que a Mercadona es comercialitzen sota el nom Munchos. Fins ara eren únicament dos productes que passaran a ser-ne tres.
Un d'ells són unes patates ondulades amb gust de formatge que ens recorden les Ruffles. L'altre producte és un snack de blat de moro picant que no s'assembla a cap altre que ven el grup al nostre país. La darrera novetat que s'ha introduït és una versió de les conegudes tires de Fritos.
PepsiCo a Mercadona és més barat
PepsiCo notarà que Carrefour hagi decidit que no vendrà més els seus productes pel preu. I és que el seu cost és tan gran que a l'hora de posar-lo a la venda als clients serien massa cars. I no només influeix els snacks, sinó també begudes com Pepsi, 7Up o Lipton.
Per sort, a Mercadona això no passarà perquè el preu és força inferior. Perquè et facis una idea, a Carrefour s'estaven venent els aperitius a 16 euros el quilo. En cas de la cadena valenciana, l'import es redueix a la meitat.
Tot i això, tampoc Mercadona no se salva de prendre decisions d'aquest tipus. Ja l'any 2008 i sense previ avís va retirar productes de les prestatgeries. Van ser més de 800 les referències que tenien un preu excessiu i no tenien rotació.
Més notícies: