Imatge de cantonada de botiga gran de Lidl, amb vidrieres, des de l'exterior
SOCIETAT

Una clienta esclata contra Lidl pel que passa a moltes botigues sense adonar-te'n

La clienta de Lidl vol cridar l'atenció dels altres clients perquè estiguin atents a l'hora de passar per caixa


Fa un parell de dies, una clienta de Lidl s'ha queixat de quelcom que a tots ens passa constantment sense que ens n'adonem. I és que paguem més del que creiem.

Quan comprem, triem els nostres productes fixant-nos en els preus. Anem buscant el més econòmic i, no obstant això, és el que acabem pagant després a la caixa?

La queixa sobre la mentida dels preus de Lidl que s'ha fet viral

La usuària de TikTok @aire_entre_los_dents ha expressat la seva queixa sobre els descomptes al supermercat. En concret, sobre Lidl i sobre alguna cosa que ens pot passar en qualsevol gran superfície.

A través d'un vídeo a la plataforma, assenyala que allò que li cobren, no és el que indicaven les ofertes. Ella s'ha adonat, ja que per la necessitat d'estalviar, ha hagut de parar més atenció als preus finals.

Així doncs, aquesta vegada, ha decidit queixar-se a Lidl, a qui ha demanat el full de reclamacions. Els encarregats de Lidl que l'atenien han respost que és la primera persona que reclama una cosa així.

La clienta de Lidl ha actuat després d'haver notat que els descomptes anunciats als productes no sempre s'apliquen. I això, fins i tot, quan són dins de la data especificada.

Al vídeo, la usuària mostra cartells on s'indica la data i el descompte. I afirma que moltes vegades el descompte marcat no s'aplica correctament a la caixa.

Destaca que ha hagut de sol·licitar el full de reclamacions a Lidl i presentar-ne una queixa. Sobretot perquè, si ningú no ho fa, algú ho haurà de fer.

La clienta de Lidl fa una crida als altres clients

Com explica al vídeo, va prendre la iniciativa de demanar el full de reclamacions després de parlar amb l'encarregat. Qui el va informar que era la primera persona que es queixava d'aquesta situació.

L'objectiu del vídeo d'aquesta usuària és fer una crida als seus seguidors. I, així, que estiguin atents a aquest possible problema i prenguin mesures si experimenten situacions similars.

La seva intenció és generar consciència sobre la importància de verificar i reclamar els descomptes a Lidl i en altres supermercats. Perquè entre tots, reclamem la transparència necessària als supermercats.

Preus i ofertes actualitzats el dia 20/02/2024. Poden patir modificacions o cancel·lacions, i E-Notícies no es fa responsable dels possibles canvis.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: