CaixaBank té una gran promoció: regal assegurat per portar-los la nòmina
CaixaBank llança una nova promoció per captar clients mitjançant un regal suculent, de fins a 250 euros
CaixaBank ha tornat a sorprendre propis i estranys després de treure a la llum una sucosa campanya que ha causat un gran impacte. Parlem d'una promoció més que interessant perquè els nous clients domiciliïn les nòmines al banc català.
Una oferta que no ha deixat indiferent ningú pels incentius, en forma de regals, que poden assolir ni més ni menys que els 250 euros.
El 'regalàs' de CaixaBank per a nous clients per domiciliar la seva nòmina: requisits
CaixaBank ha decidit trencar el mercat sense miraments. Ha passat a l'acció anunciant aquesta promoció en què aquells clients que domiciliïn a la seva nòmina de, com a mínim, 900 € rebran 150 € al seu nou compte.
Regal de CaixaBank en domiciliació de nòmines per a nous clients
NÒMINA | INGRÉS |
900-1.500 € | 150€ |
Més de 1.500€ | 250€ |
Però l''oferta' de CaixaBank no queda aquí. I és que aquells clients que domiciliïn la nòmina amb més de 1.500 €, l'ingrés al seu compte serà de 250 € de regal. Això si, per accedir a aquesta promoció cal complir certs requisits o els nous clients del banc català es quedaran sense regal.
- Domiciliació de, com a mínim, 3 rebuts
- Almenys 3 compres trimestrals amb targeta
- Permanència mínima de 24 mesos sota les condicions anteriorment esmentades
- Altres 24 mesos extra de permanència com a client amb un saldo mínim de cinc euros en compte o dipòsit
Això sí, els nous clients de CaixaBank han de tenir en compte que si no es compleixen els termes de la promoció llançada, el banc espanyol els penalitzarà de manera contundent. Ho faran de manera proporcional al termini que han incomplert i ve calculat sobre la quantitat total de la bonificació rebuda.
El 2023, CaixaBank va aconseguir fins a 6 milions de nòmines domiciliades
Una mesura que, exposen des de CaixaBank, s'ha fixat per verificar la integritat i el compliment d'aquesta promoció tan suculenta. A més de per vetllar pels interessos de l'entitat i de tots els seus clients.
CaixaBank té l'objectiu, amb aquesta campanya, de continuar expandint la seva posició al mercat. I és que recordem que CaixaBank té una quota del 37% de domiciliació de nòmines. El 2023, l'entitat catalana va collir fins a 6 milions de nòmines domiciliades i un 71,3% de clients vinculats.
Més notícies: