Un supermercat Bonpreu i un cercle amb Anna Font

SOCIETAT

Anna Font, l'hereva de Bonpreu que va començar treballant de caixera al supermercat

Anna Font ha impulsat la venda en línia, tot aconseguint que els beneficis de Bonpreu arribin per primera vegada als 2.000 milions d'euros

Anna Font, l'hereva del grup Bonpreu, va començar la seva trajectòria laboral com a caixera al supermercat d'aquesta companyia. Des d'aleshores, ha anat destacant arran de les seves tasques i per la seva visió estratègica.

Anna Font, llicenciada en Psicologia i filla de Joan Font, propietari de Bonpreu, va ser designada directora comercial al grup. Aquesta empresa familiar va veure la llum el 1978 i, recentment, ha celebrat una fita en assolir els 2.000 milions d'euros en la facturació. Font ha estat una força impulsadora de l'èxit de la venda en línia, un sector que ha experimentat un creixement notable sota el seu lideratge.

Imatge d'un supermercat de la firma Bonpreu on podeu veure l'espai des de l'exterior
Els supermercats Bonpreu han arribat als 2.000 milions d'euros en beneficis | Europa Press

Anna Font va començar treballant com a caixera a Bonpreu a l'estiu

Des dels seus inicis com a caixera d'estiu en un dels supermercats del grup, Font ha forjat una trajectòria marcada per l'aprenentatge. Tot i que inicialment va explorar la síntesi de la psicologia, va trobar el seu treball massa teòric i és per això que va tornar a Bonpreu.

Quan va tornar a l'empresa, va exercir funcions al departament de recursos humans abans de submergir-se en el món de la venda en línia. La seva passió per aquesta àrea s'havia despertat durant un màster que va cursar prèviament.

Ara, com a directora comercial, ha pogut deixar empremta dels coneixements en una àrea plena d'èxit. La incursió a la venda en línia ha estat un pas audaç per a Bonpreu, generant uns ingressos de 46 milions d'euros.

Imatge de l´exterior d´un supermercat de Bonpreu
Els plans d'Anna Font passen per créixer en nombre de botigues i benzineres | ACN

Tot i que aquest sector encara representa un percentatge modest de les vendes totals (un 20%), la cosa podria canviar de mica en mica. Iniciatives com ‘Clica i recull’, una plataforma que permet comprar en línia amb recollida al local sense necessitat de baixar del cotxe, han contribuït al creixement dels beneficis.

Anna Font, aposta pels preus baixos a Bonpreu

L'enfocament estratègic d'Anna Font se centra a entendre les necessitats dels clients, des d'aspectes lingüístics fins a la qualitat del producte i subministrador.

La líder també reconeix que el preu és un element crucial en la competitivitat. És per això que una de les prioritats de Bonpreu és oferir productes a un preu més baix que el dels seus competidors. Alhora, també té productes de més qualitat, de manera que qualsevol persona pot comprar confiant en els seus supermercats.

Mirant cap al futur, Font té plans ambiciosos per a Bonpreu. Aquests inclouen inversions en noves botigues i benzineres, així com la recuperació dels establiments tancats durant la pandèmia. La seva visió estratègica i compromís amb la innovació posicionen Bonpreu per continuar sent un jugador destacat al mercat català.

➡️ Societat

Més notícies: