
Alejandro Fernández vaticina una nova crisi de sequera aviat a Catalunya: 'Així funcionen les coses aquí'
Torna a carregar contra la negligència dels partits processistes i els seus aliats
El temporal de pluja a Catalunya ha disparat més d'un 80% les reserves d'aigua als embassaments. Les últimes dades de l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA), publicades aquest dilluns, confirmen que en amb prou feines un any les conques internes han augmentat un 50% les seves reserves. La situació ara mateix és encoratjadora, però és important no abaixar la guàrdia.
La crisi de sequera que va travessar Catalunya fa menys d'un any va mostrar la fragilitat a l'hora d'afrontar dificultats climàtiques. Allò va revelar també la feblesa del sistema a causa del dèficit d'inversió en infraestructures, acumulat durant anys per la negligència dels governs.

Això mateix és el que ha expressat Alejandro Fernández aquest dijous, en el seu primer tuit de l'any, on demostra que segueix en plena forma. El president del PP a Catalunya ha pronosticat que hi haurà una nova sequera aviat si no es prenen mesures. Fernández assenyala clarament el govern del PSC i els seus socis per la manca de preparació de les infraestructures.
Fernández vaticina que, si encadenem diversos mesos sense ploure, tornaran "el caos i les restriccions", i que "no trigarà gaire a passar". Per això aconsella actuar des d'ara mateix: "Precisament ara que plou, cal preparar-se per a la següent sequera".
El diputat i portaveu del PP al Parlament lamenta que "així són les coses a la Catalunya actual", on "ningú planifica res, ni una sola infraestructura". Amb la seva habitual ironia, apunta que "no serà per manca d'observatoris, consorcis i malbaratament constant". Un usuari, als comentaris, li respon que "falta l'observatori de la pluja, amb perspectiva de gènere, inclusiu i transversal".
Manca de prevenció i preparació d'infraestructures
Un altre usuari respon a Alejandro Fernández que "sempre hi haurà un altre a qui culpar", com el canvi climàtic o qualsevol altre abstracte ideològic. La pitjor crisi de sequera que ha viscut Catalunya va demostrar la manca de prevenció davant crisis com aquesta, i va tornar a passar amb la DANA del mes d'octubre passat. El canvi climàtic va tornar a ser el subterfugi de la negligència davant decisions com deixar construir en zones inundables.
Alejandro Fernández torna a la càrrega d'aquesta manera contra el funcionament dels partits processistes i els seus còmplices.El líder del PP ha criticat al Parlament la sobredimensió de la Generalitat, ara en mans del PSC, i els seus xiringuitos. És seva la cèlebre expressió "a Catalunya no es governa, a Catalunya s'observa" (en referència als observatoris).
Més notícies: