Coloma Rocasolano sobre un fons borrós i en un cercle a la seva esquerra una dona amb una màscara daurada a la cara
MOLT +

La clínica de Madrid on Paloma Rocasolano intenta imitar la seva filla Letícia

El centre Opatra és un establiment de luxe on Paloma Rocasolona ha intentat seguir els passos de la seva filla Letícia

En una exclusiva clínica de Madrid, Paloma Rocasolano, mare de la reina Letícia, ha estat vista mentre buscava seguir els passos de la seva filla en qüestions de salut i de bellesa.

El centre Opatra, que és un establiment de luxe, ha estat l'escenari on Rocasolano ha intentat emular la distinció que caracteritza la monarca. Els rumors sobre aquesta singular cerca de similituds entre totes dues no ha deixat indiferents els curiosos.

La presència de Paloma Rocasolano a l'Opatra del barri Salamanca no va passar desapercebuda durant la celebració dels Premis Princesa d'Astúries, acudint amb la seva altra filla.

La marca té uns preus que oscil·len els 300 i 14 000 €. Durant la cita, una de les assessores de la clínica es va encarregar de desmaquillar totes dues i presentar-los alguns dels productes.

Muntatge amb Paloma Rocasolano amb ulleres negres i Letizia amb un abric negre

L'estètica preferida de Paloma Rocasolano té productes a partir de 300 €

Opatra és un establiment d'avantguarda ubicat a l'exclusiu barri de Salamanca. Ha destacat per la seva innovació en la creació de dispositius revolucionaris per a la bellesa que es poden utilitzar a casa. La marca ha rebut reconeixements en prestigiosos esdeveniments com ara els Beauty Awards a Londres i els Global Makeup Awards.

Entre els productes estrelles de la marca, destaca un dispositiu antienvelliment, valorat en 11 899 € i que ostenta el títol de ser el més venut de la marca.

Opatra s'enorgulleix de fusionar bellesa i ciència, oferint una experiència única als seus clients. La secció d'“ingredients rars i preciosos” presenta una gamma de productes amb caviar i ressalta l'aposta d'ingredients prèmium a la seva oferta.

Imatges de 8 productes tecnològics facials amb els seus respectius preus i els premis que ha guanyat

Tot i això, malgrat el seu prestigi internacional, el local s'ha enfrontat a moltes crítiques a Espanya.

Segons ressenyes a Google, molts clients expressen la seva insatisfacció i assenyalen que les dependentes no mantenen un tracte adequat amb els clients. El problema, segons aquestes ressenyes, és que no mantenen un tracte adequat perquè aborden els transeünts per provar els seus productes i generen molèsties a l'hora de cobrar-los a posteriori.

Tot i que la marca sembla haver conquistat el reconeixement a escala internacional, sembla que encara afronta desafiaments en el tracte amb la clientela local.

➡️ Molt +

Més notícies: