Fotomuntatge de Laura Escanes i el logotip de TV3
GENT

TV3 pren una desesperada decisió d'última hora amb 'La Travessa' de Laura Escanes

Sembla que després dels mals resultats d'audiència, TV3 s'ha vist obligada a prendre una decisió amb 'La Travessa'

Males notícies per a Laura Escanes i La Travessa, després d'una decisió d'última hora de la televisió pública de Catalunya. Després de la fi d'Eufòria presentat per Marta Torné i Miki Núñez, quedava un buit a la programació de TV3 els divendres a la nit.

D'aquesta manera, la corpo va considerar que emetre La Travessa continuaria atraient el públic jove de la mateixa manera que ho va aconseguir Eufòria. Malauradament, res més lluny de la realitat. Per aquest motiu, TV3 ha hagut de prendre cartes a l'assumpte.

Laura Escanes a la primera promo de La Travessa, el seu nou programa de TV3

La decisió d'última hora de TV3 amb La Travessa de Laura Escanes

La veritat és que les dues primeres emissions de l'espai de Laura Escanes no han donat els resultats esperats. Tot i que la primera temporada de La Travessa ha acumulat més d'1,5 milions de reproduccions a la plataforma 3Cat, a TV3 no acaba de trobar el seu lloc.

El dia de la seva estrena a la televisió, el programa d'aventures no va aconseguir superar el 6,7% de quota de pantalla, atrapant només 103.000 espectadors. La cosa no va millorar en la segona entrega, ja que l'espai de Laura Escanes va obtenir un 5,6% de share i 84.000 fidels.

Ara, després de la punxada d'audiència, TV3 ha decidit canviar l'hora d'emissió de l'espai de la influencer. D'aquesta manera, aquest divendres, el nou episodi de La Travessa s'emetrà a les 00.00 hores de la nit. Una decisió que podria no haver agradat a Laura Escanes.

Així doncs, el canal autonòmic català ha optat per emetre La gran pel·lícula a les 22.12 hores. Aquesta nit, l'audiència de TV3 podrà gaudir del film Els consells d'Alice. Un intent de TV3 per intentar salvar les dades d'audiència del mes juny.

Laura Escanes a la promo de La Travessa, el nou reality de TV3

La Travessa no convenç l'audiència de TV3

La Travessa és un reality en què vuit parelles competeixen travessant els Pirineus durant 15 dies. Els concursants s'enfronten a desafiaments que posen a prova la seva resistència, les seves habilitats i el seu esperit de superació. El format del programa se centra en una travessia per terrenys naturals exigents, des de la vall d'Aran fins al Cap de Creus.

Si comparem l'alarmant diferència entre les dades d'audiència de la plataforma 3Cat i les de TV3 es planteja un debat important. Això demostra que hi ha programes i formats que agraden a un públic d'Internet mentre que als fidels de la televisió no.

➡️ Gent

Més notícies: