
Aquesta és la data exacta de l’estrena del Camp Nou: Joan Laporta ja ha rebut l’ordre
Joan Laporta veu la llum per a l’obertura del Spotify Camp Nou
Joan Laporta és, sens dubte, el millor president de la història del FC Barcelona. Després dels anys de gestió de Bartomeu i Rosell, el Barça va quedar al límit de la fallida i no ha estat gens fàcil trobar el camí per redreçar l’economia culer. Gràcies a vendes importants com la de Leo Messi i a les famoses palanques financeres, Laporta ha aconseguit el que semblava impossible.
El retorn a la norma 1:1 del fair play financer imposat per la Lliga ha estat ple de complicacions. Tanmateix, malgrat tots els esforços, la realitat és que l’estratègia pensada per Joan Laporta es basa en l’èxit del seu projecte estrella: el nou Camp Nou. Unes obres de renovació que han causat un gran maldecap al president culer a causa dels continus retards.

La primera data que va donar Joan Laporta per a la inauguració del Camp Nou es va fixar al novembre de 2024; des d’aleshores, innombrables problemes s’han produït. Retards en les obres i en els permisos han provocat que, gairebé un any després, el Barça encara no hagi pogut jugar a casa seva. Almenys fins ara, ja que el Camp Nou ja té data de reobertura: ja sabem quin serà el primer partit que s’hi jugarà.
Al·leluia! El Camp Nou ja té data d’estrena
Joan Laporta ha informat que el partit corresponent a la jornada 5 de Lliga contra el Getafe es disputarà aquest diumenge a la nit al Johan Cruyff. El comunicat indica que el club està fent l’impossible per obtenir els certificats oficials oportuns per a la pròxima obertura del Camp Nou. De fet, ja s’ha filtrat que el dia 28 de setembre, davant la Real Sociedad, podria ser el dia D.
De la mateixa manera, Joan Laporta també treballa de manera intensa perquè el partit de Champions contra el PSG de l’1 d’octubre també sigui al Camp Nou. Per poder-ho fer realitat, el Barça necessitarà habilitar també el segon lateral davant del de tribuna.
Certificat final d’obra aprovat
L’odissea amb les obres i el retorn al Camp Nou sembla estar a punt d’acabar després d’obtenir el certificat final. Aquest certificat permet al Barça activar la següent fase, el següent requisit per poder obrir les portes de l’estadi. Joan Laporta ja ha tramès el document a l’Ajuntament de Barcelona, que tindrà la potestat d’habilitar, o no, el permís de primera ocupació.
En cas que la resposta sigui positiva, el primer aforament disponible per al Camp Nou serà de 27.000 espectadors. No podrà ser contra el Getafe, però sí que hauria d’estar llest per al dia 28 davant la Real Sociedad. La felicitat és total al FC Barcelona.
Més notícies: