Dues persones grans somrients sostenint bitllets d'euro davant d'una sucursal bancària.
ECONOMIA

CaixaBank dona la millor notícia a milers de clients: aplaudeixen molt aquesta novetat

CaixaBank torna a fer un pas endavant en favor dels seus clients més grans, que es mostren molt satisfets

CaixaBank ha anunciat una sèrie de mesures innovadores que estan causant un impacte positiu entre els seus clients més grans de 65 anys. Aquestes iniciatives, emmarcades dins del programa CaixaBank Seniors, reforcen el compromís de l'entitat amb la gent gran. Oferint-los assessorament personalitzat, productes adaptats a les vostres necessitats i un enfocament especial per evitar l'exclusió financera.

CaixaBank dona la millor notícia a molts: encanta a la gent gran

Amb més de 4 milions de clients sèniors, CaixaBank es posiciona com a l'entitat líder a Espanya per a aquest segment de població. Entre les mesures destacades hi ha l'eliminació de restriccions horàries al servei de caixa. També l'atenció prioritària en oficines i l'acompanyament en l'ús de caixers automàtics.

Una dona gran amb cabell blanc somriu mentre mira el telèfon mòbil, amb un cartell de CaixaBank al fons.

A més, els clients tenen accés a gestors especialitzats (amb un objectiu d'assolir 2.000 assessors aquest any). I és que els ajuden a gestionar les finances de manera òptima i planificar el seu futur amb seguretat.

D'altra banda, la plataforma digital de CaixaBank ofereix eines fàcils de fer servir. Dissenyades específicament perquè les persones grans puguin operar còmodament des dels seus dispositius, cosa especialment útil en la transició digital del sector bancari.

Avantatges exclusius i productes especialitzats de CaixaBank

Els clients de CaixaBank Seniors gaudeixen de productes exclusius. Entre aquests, els principals que ofereix l'entitat catalana són els següents.

  • MyCard Seniors, una targeta personalitzada amb beneficis addicionals per a gent gran.
  • MyBox, que integra assegurances adaptades a les seves necessitats en salut i vida.
  • Descomptes en activitats culturals, viatges i lleure.
Home gran mirant el telèfon mòbil amb expressió de sorpresa davant d'una sucursal de CaixaBank.

Addicionalment, CaixaBank avança el pagament de les pensions el dia 24 de cada mes. Parlem d'un avantatge que ha estat molt ben rebut pels clients.

Formació i accessibilitat

El banc també ha prioritzat la formació presencial en eines digitals per als seus clients grans, promovent-ne un ús segur i efectiu. A més, compta amb oficines mòbils que cobreixen més de 600 municipis, portant serveis financers a zones rurals on no hi ha sucursals físiques.

Aquest enfocament integral ha convertit CaixaBank en una entitat reconeguda pel seu compromís amb la gent gran, i ha renovat el 2023 la seva certificació AENOR com a companyia compromesa amb aquest col·lectiu.

Amb aquestes mesures, CaixaBank reafirma la seva missió d'acompanyar els seus clients en totes les etapes de la seva vida, oferint solucions que marquen la diferència al seu dia a dia

➡️ Economia

Més notícies: