CaixaBank dona un important a milers de clients: fins al 7 de gener
CaixaBank explica als clients colpejats per la DANA com demanar l'ajornament de les quotes de préstecs
CaixaBank ha anunciat una mesura de suport clau per als afectats per la DANA que va colpejar Espanya a finals d'octubre. L'entitat ofereix una moratòria en el pagament de les quotes de préstecs per a aquells que van patir danys significatius a causa del temporal.
CaixaBank fa un cable als seus clients afectats per la DANA
Aquest ajornament té com a objectiu alleujar la càrrega financera de famílies i negocis en un moment tan complicat. La moratòria permet posposar el pagament de les quotes dels préstecs sense penalització ni interessos addicionals.
A més, està dissenyada per cobrir diversos tipus de préstecs, des de personals fins a hipotecaris. Aquest gest forma part d'un pla més ampli que inclou línies de finançament específiques per a la recuperació econòmica de les zones afectades.
Com sol·licitar l'ajornament de les quotes de préstecs
Els interessats han de fer una sol·licitud formal abans del 7 de gener de 2025, data límit establerta per CaixaBank per a aquest benefici. El procés inclou els següents passos a fer:
- Reunir la documentació necessària que demostri els danys patits i l'afectació directa per la DANA.
- Contactar CaixaBank a través de les seves oficines, canals digitals o mitjançant el número d'atenció al client.
- Enviar la sol·licitud, que serà avaluada de manera prioritària per l'entitat.
Per a aquells que prefereixin un contacte directe, CaixaBank ha desplegat equips especialitzats a les zones més afectades. A més, ofereix un gran suport mitjançant ofimòbils i oficines temporals.
Un compromís ampli amb els afectats
A més de les moratòries, CaixaBank ha destinat 1.500 milions d'euros a noves línies de crèdit per facilitar la recuperació de negocis i comunitats. Fins ara, més de 1.400 sol·licituds han estat acceptades, demostrant el compromís de l'entitat amb qui s'enfronten aquesta difícil situació.
El conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, ha assenyalat que l'entitat treballa per garantir que l'ajuda arribi ràpidament als que més la necessiten. També s'està facilitant assessorament financer per gestionar l'impacte econòmic de la catàstrofe.
Aquesta mesura reflecteix l'esforç de CaixaBank per oferir solucions pràctiques i oportunes, ajudant a alleujar les dificultats econòmiques derivades de la DANA. Si has estat afectat, no dubtis a aprofitar aquest recurs abans de la data límit
Més notícies: