Muntatge de fotos de CaixaBank i una persona gran
ECONOMIA

Les 3 novetats de CaixaBank que beneficien molt els pensionistes del nostre país

Amb el propòsit d'oferir les millors solucions als clients més grans, CaixaBank ha anunciat fins a 3 novetats

CaixaBank ha anunciat tres novetats importants per millorar l'experiència dels clients més grans. Aquestes iniciatives tenen com a propòsit fer que aquests clients se sentin més còmodes i segurs en utilitzar els serveis del banc. En concret, CaixaBank s'ha centrat a millorar l'experiència a les oficines i millorar l'atenció als més veterans.

Creació de CaixaBank Sènior

La primera novetat és la creació de CaixaBank Sènior. Es tracta d'un servei dissenyat exclusivament per atendre els més grans de 65 anys en què ofereix als seus clients una experiència financera completa i adaptada a les seves necessitats. A més, ve amb una àmplia gamma de productes financers específics que va des dels comptes bancaris fins a les assegurances de vida i salut.

Plà general exterior d'una oficina de CaixaBank

Els clients també tenen accés a serveis digitals segurs, cosa que els permet fer operacions bancàries de manera convenient des de qualsevol lloc. I per si no n'hi hagués prou, els clients també podran beneficiar-se d'ofertes i descomptes exclusius.

Consellers sèniors: un nou equip de treball

La segona novetat de CaixaBank és la creació d'un equip especial, anomenat consellers sèniors, dedicat a atendre els clients grans de manera personalitzada. Aquest equip està format per persones capacitades per entendre i resoldre les necessitats específiques dels més veterans.

Per si no n'hi hagués prou, l'entitat financera també ha adaptat les oficines perquè siguin més accessibles i ha dissenyat uns caixers especials per a la comoditat de la gent gran.

Fotomuntatge d'una tablet amb el logo de CaixaBank

CaixaBank incrementa la plantilla de treball

La tercera de les novetats anunciada per CaixaBank és l'increment de la plantilla, fins a 1.350 noves contractacions. D'aquesta manera, es durà a terme una millora en l'atenció oferta als clients.

Entre altres aspectes, els horaris també han estat ampliats perquè la gent gran pugui anar al banc en moments més convenients per a ells. En aquest sentit, els clients sèniors ja no seran derivats als caixers automàtics o a la web.

Aquestes tres novetats anunciades recentment enamoren els clients per la seguretat, la comoditat i la flexibilitat que ofereixen els serveis. En aquest sentit, els clients sèniors de CaixaBank podran gaudir d'una sèrie d'avantatges. Entre aquestes destaquen l'ajuda proporcionada pels consellers sèniors i el poc temps d'espera gràcies a l'ampliació dels horaris.

CaixaBank aposta una vegada més per millorar la vida dels seus clients grans. Amb aquesta nova iniciativa, busquen oferir un servei més humà, accessible i segur. Si ets client de CaixaBank i tens més de 65 anys, no dubtis a aprofitar aquests nous beneficis.

➡️ Bancs ➡️ Economia

Més notícies: