Ni Pepco, ni Action: el supermercat 'low cost' que està arrasant a Espanya
PrimaPrix obre nous locals i aconsegueix atreure una clientela que vol qualitat sense pagar massa
Les botigues conegudes pels baixos preus dels seus articles estan en auge a Espanya. És rara la cantonada de les grans ciutats que no en tenen una. A més, destaquen per l'àmplia oferta de productes en cadascuna de les seves prestatgeries.
D'aquí que cada vegada siguin més les marques que apareixen amb l'objectiu de conquerir el mercat nacional. Entre aquestes cadenes, destaca PrimaPrix, que ha aconseguit un èxit notable amb més de 250 botigues a tot el país. En ciutats com Saragossa, per exemple, compta amb deu establiments distribuïts estratègicament.
Així mateix, pròximament inaugurarà la seva onzena botiga al centre comercial Gran Casa, ubicat al barri de l'Actur. Segons la pàgina oficial de PrimaPrix, el nou local obrirà les portes el pròxim 2 de gener de 2025. PrimaPrix es distingeix per oferir productes de gran varietat a preus competitius.
PrimaPrix i el seu ampli catàleg de productes
El catàleg de PrimaPrix inclou articles de cosmètica, productes de la llar, aliments i altres, amb preus que parteixen des de tan sols dos euros. Algunes de les ofertes inclouen bosses de snacks a 50 cèntims o descomptes del 50% en diversos articles. Per exemple, els clients poden trobar plantilles de carbó actiu per 2,40 euros (preu original: 6,56 euros) o màscares de pestanyes de L'Oréal amb un 40% de descompte.
També pinta ungles d'Essie per menys de sis euros, i condicionadors a 2,95 euros. Aquestes promocions són possibles gràcies al model de negoci de l'empresa, que es basa a adquirir excedents d'estoc. És a dir, aprofiten els sobrants de promocions i productes de llançament a preus reduïts al mercat europeu.
"Viatgem per tota Europa caçant aquestes oportunitats perquè tu les gaudeixis al preu que t'agrada", explica PrimaPrix al seu lloc web. En tan sols nou anys, PrimaPrix ha aconseguit posicionar-se com una de les principals cadenes 'lowcost' d'Espanya. Tot això gràcies a un model que prioritza l'accessibilitat econòmica i una oferta variada.
Una tendència en auge
Sens dubte, l'expansió de PrimaPrix reflecteix un canvi en les preferències del consumidor, que valora cada vegada més les opcions de baix cost sense renunciar a la qualitat. En les seves prestatgeries es poden trobar tot tipus de productes i, fins i tot, alguns de conegudes marques. L'atractiu d'aquest tipus de botigues està a l'alça i cada vegada són més els que aposten per comprar en les seves instal·lacions.
És probable que amb el pas del temps augmentin encara més les botigues de PrimaPrix. De fet, el seu creixement s'ha aguditzat en pocs anys. Però ara, que ja es coneix el seu estil, apostaran cada vegada més per oferir productes a un preu més ajustat i a l'abast de tothom.
Més notícies: