Muntatge imatge botiga ametller amb imatge d'un producte
CONSUM

'Em sento estafada': el producte més polèmic d'Ametller Origen encén les xarxes

La clienta de la botiga ha assegurat que el preu del sashimi és el mateix, però que la qualitat és molt pitjor

Ametller Origen haurà de donar explicacions convincents a una clienta que està molt enfadada. Així ho ha mostrat a les xarxes socials en posar en evidència un canvi de maniobra del supermercat. Segons ha explicat en una publicació a X, abans Twitter, Ametller Origen ha canviat la manera de vendre el seu sashimi.

Ara ho fa "camuflat" a la mateixa safata d'abans, però amb un pes reduït a la meitat i al mateix preu. A més, la clienta especifica que està etiquetat per unitats que "són gairebé com làmines de paper". Davant d'aquesta situació, la compradora s'ha mostrat contundent i ha enviat un missatge clar a la botiga.

"Em sento estafada i han perdut una clienta", ha sentenciat. Sembla que poc poden fer per tornar-la a convèncer, tot i això, des d'Ametller Origen li han respost immediatament.

Ametller Origen respon i demana més informació

Com ja sol ser habitual en aquests casos, li han demanat les seves dades personals per privat per poder actuar en conseqüència. No sabem com procedeixen en aquests casos, tot i que tot apunta que es tracti d'alguna devolució del producte o dels diners. 

Sigui com sigui, el que és clar és que Ametller Origen deu anar amb compte amb aquest tipus de canvis. La clientela d'aquest supermercat es caracteritza per ser molt exigent amb allò que compra. Per això qualsevol canvi ha de ser a millor, si no és així, estarà mirat i criticat amb lupa.

La pitjor salsa de la seva vida

No és la primera vegada que un client d'Ametller Origen es queixa de la qualitat d'alguns dels productes. De fet, un d'ells va qualificar la salsa de romesco com la pitjor que s'havia menjat a la seva vida. És difícil fer les coses tan malament perquè algú consideri que és el pitjor de la seva vida.

Plànol general d´una façana d´una botiga Ametller Origen de Barcelona

Però quan un client sap què vol i té criteri, és difícil fer-lo canviar d'opinió. Greus faltes d'ortografia són altres de les queixes que han mostrat recentment clients d'Ametller Origen a través de les xarxes socials. Tota una feina a resoldre per un dels supermercats més populars de Catalunya.

➡️ Consum

Més notícies: