Muntatge de fotos Ametller Origen i un emoji enfadat
CONSUM

Un client treu els colors a Ametller Origen per un enutjós error: ‘Ha caigut’

El supermercat ha respost i ha assegurat que revisarà la retolació per resoldre la manca d'ortografia

Ametller Origen deu revisar la relació amb el català. Tot i que es presenta com un supermercat amb un clar segell i arrelament a Catalunya, la seva retolació no diu el mateix. I és que no és la primera vegada que es descobreixen faltes d'ortografia que fan malbé els ulls dels seus clients.

En aquesta ocasió, l'error ortogràfic ha tingut lloc ni més ni menys que a les lletres d'un aparador. Tal com ha publicat un client a X, a la frase "i molt mes", aquest mes que està sense accent hauria de portar-lo. Per això, el comprador ha dit que: "li ha caigut".

Ametller Origen traslladarà l'error a la botiga

Sense dubtar-ho dues vegades, el client ha etiquetat Ametller Origen perquè siguin conscients de l'error i puguin aplicar solucions. A més, ha informat que aquesta fallada s'ha pogut veure a la botiga ubicada a l'avinguda Meridiana 242 de Barcelona. Com ja és habitual, des d'Ametller Origen han donat una resposta ràpida.

En aquest sentit, han respost dient que traslladaran a la botiga en qüestió l'error. Així mateix, li han donat les gràcies per avisar d'aquesta distracció que no perdonen els més estrictes amb el català. Aquesta no és la primera vegada que els clients d'Ametller Origen s'enfronten a faltes d'ortografia considerables.

Plànol general d´una façana d´una botiga Ametller Origen de Barcelona

Més faltes d'ortografia

Un dels últims casos va ser el dels cartells d'una peixateria que van deixar els clients sense paraules. Una sèrie de noms mal escrits van fer esclatar en còlera els compradors més exigents amb el bon ús de la llengua catalana. Llagusti San Carle, escopinyes, calamar platya o llubarro de rosses són un exemple.

I és que la majoria d'aquests rètols s'han escrit tal com sonen, cosa que ha portat a sumar una sèrie d'errors cridaners. Les rialles a les xarxes socials no van trigar a arribar i, fins i tot, van jugar a veure qui trobava més cartells mal escrits.

Altres usuaris, per contra, van decidir fer una oportunitat de millora d'aquesta situació. D'aquesta manera, van proposar alguns mètodes a Ametller Origen per aconseguir que els treballadors facin un bon ús de la llengua.

➡️ Consum

Més notícies: