La marca de roba catalana que segueix creixent fora d'Espanya: 500 noves obertures
Mango, la reconeguda marca catalana que està en plena expansió a Itàlia amb 15 noves obertures
Mango, la famosa marca de roba catalana que cada cop està creixent més internacionalment. Aquest any 2024 la cadena obrirà una quinzena de botigues a Itàlia. Aquest creixement li permetrà superar les més de 100 botigues al país.
Amb aquesta acció aconseguirà consolidar la seva presència en un dels mercats europeus més importants per a la moda a tot el món.
Creixement sostingut a Itàlia
Mango enfocarà la seva expansió al centre i sud d'Itàlia. Encara que també comptarà amb ciutats importants del nord com, Bolonya, Gènova i Verona.
Aquesta estratègia vol abordar totes les zones possibles, des d'àrees metropolitanes a zones d'afluència turística.
A l'obertura d'aquestes botigues, volen introduir el concepte New Med de Mango. La proposta consisteix a incorporar l'essència mediterrània en el disseny i l'experiència de compra als seus establiments.
L'aposta pel concepte New Med
Daniel López és el director d'expansió i franquícies de Mango. Esmenta que l'obertura d'aquestes botigues a Itàlia només és el començament estratègic per poder ampliar-se amb més de 500 noves botigues al voltant de tot el món. Això passarà entre els anys 2024 i 2026.
Per descomptat, el concepte New Med no només s'aplicarà a les noves botigues, sinó que s'incorporarà a algunes botigues Mango ja existents. Se'n reformaran algunes per oferir al client una major experiència de compra.
Inauguracions destacades a Roma
Podem destacar entre les inauguracions més esperades la flagship a Roma, ubicada a la galeria comercial Alberto Sordi a Via del Corso. Amb una superfície de més de 1.300 m², aquesta botiga oferirà productes de les línies Woman, Man i Kids.
A més, Mango ampliarà la seva presència a Roma amb un punt de venda a Via Nazionale, un dels llocs comercials més importants de la ciutat. Aquestes noves botigues se sumen a les obertures recents en centres comercials de Porta di Roma i Romaest.
Els directius de Mango saben molt bé què es porten entre mans, reflectint el compromís continu de la marca amb la innovació i l'excel·lència de compra.
Amb aquestes noves botigues, la reconeguda marca catalana s'expandirà i es donarà a conèixer encara més a Itàlia i en un futur a la resta del món.
Més notícies: