Dona enfadada sobre botiga ametller origen
CONSUM

Un client enfonsa Ametller Origen després de visitar una botiga: 'Fins on arribareu?'

Polèmica a les xarxes: Ametller Origen en el punt de mira per la manca de claredat en les seves ofertes i preus

En els darrers dies, han sorgit nombroses crítiques de part dels clients cap al conegut supermercat català Ametller Origen. Els consumidors estan cada cop més insatisfets amb el que consideren una política de màrqueting poc clara i opaca.

S'han queixat especialment de la manca de transparència als preus, un aspecte crucial per a molts. Aquesta situació genera debat a les xarxes socials i ha portat els consumidors a queixar-se de l'ètica i l'honestedat del supermercat català. 

Crítica a xarxes socials

La polèmica va començar amb un tuit de l'usuari @David__ST_ el passat 21 de juny, dirigit al compte oficial d'Ametller Origen.

Al tuit deia: "@Ametller Origen fins on arribareu intentant enganyar la gent amb els cartells dels preus? Cada vegada és més fosca la vostra política de màrqueting, ni el preu de la unitat, ni el preu del quilo…".

Adjuntant a més dues fotografies on veiem el tomàquet cherry oferit a 2 unitats per 4 € i l'alvocat 3 unitats per 4 €. Ell remarca que als cartells no s'especifica la informació del preu per quilogram o el preu de la unitat.

Fins ara, el supermercat Ametller Origen no ha respost públicament a les acusacions plantejades pel client de la cadena. L'absència d'una resposta pot originar que perdin la fidelitat d'aquest consumidor.

La importància de la transparència en el comerç

La transparència en la informació de preus no és només una qüestió de compliment legal, sinó també d'ètica empresarial i respecte al consumidor. Els clients confien que la informació que reben sigui clara i completa.

Quan aquesta transparència es veu compromesa, es perd la confiança que el client té amb la cadena, a més es generen sentiments de malestar i frustració entre els consumidors. La manca de claredat a les ofertes i promocions pot portar a percepcions d'engany i manipulació per part dels clients.

Plànol general d´una façana d´una botiga Ametller Origen de Barcelona

El cas plantejat per aquest client i altres casos que hem vist els darrers dies, destaquen la importància de mantenir estàndards ètics en totes les etapes del procés de venda. Les empreses s'han d'assegurar que les pràctiques comercials siguin transparents i justes per als clients.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: