Muntatge de l´exterior d´una botiga d´Ametller Origen i un noi tapant-se la boca amb les mans amb una samarreta negra
CONSUM

Un client treu els colors a Ametller Origen per un error: ‘Per al seu benefici’

Un error al tiquet de la compra ha provocat que el comprador es queixi públicament del que passa a les seves botigues

Ametller Origen haurà de pensar bé en com no perdre definitivament un client realment enfadat. El comprador ha explicat en un escrit la situació amb què s'ha trobat a l'hora de pagar en aquest supermercat. Cal destacar que ja no estava convençut d'anar a Ametller Origen, però un vot de confiança el va empènyer a fer-ho.

Tot anava bé fins que va revisar el seu tiquet i va veure que alguna cosa havia passat. El seu enuig va ser tan gran que no ha dubtat a donar tot luxe de detalls al seu perfil a les xarxes socials. Acompanyat d'una fotografia i la factura on es pot veure l'error de cobrament.

Ametller Origen haurà de donar explicacions

El client explica que havia decidit comprar el tomàquet de varietat gaspatxo, un dels més barats, i banana. La sorpresa va arribar quan al tiquet va poder llegir que li havien cobrat un tomàquet de varietat rosa i plàtan de les Canàries. Per aquestes dues coses va pagar més de sis euros i, a més, es va emportar un emprenyament considerable.

I és que el client creu que aquesta pràctica no és fruit de la casualitat. En aquest sentit, assegura que està convençut que és el resultat de la quantitat de feina que tenen els empleats d'Ametller Origen.

No poden estar atents de tot i, a més, els manca la formació necessària per saber què és cada producte. Davant del dubte, afirma el client, “aplicaran el preu més elevat”, per la qual cosa tot es tradueix en un guany directe per a l'empresa.

Plànol general d´una façana d´una botiga Ametller Origen de Barcelona

El comprador apunta als directius

Per això el comprador desvia la càrrega de l'error dels empleats i la situa directament sobre els directius. Considera que “es fomenta l'error indirectament per treure'n un benefici directe”. Aquestes badades tindrien fàcil solució segons aquesta persona: un curs de formació per als treballadors.

Però arribats a aquest punt, està convençut que des d'Ametller Origen no volen corregir aquestes patinades i que, de fet, en treuen profit. Per aquest motiu, és clar que aquesta persona no tornarà a confiar en els productes ni la filosofia d'Ametller Origen. De fet, ha emès certa burla cap a aquells compradors que aposten per aquesta marca pel fet de vendre suposadament aliments ecològics i de proximitat.

A Ametller Origen se li acumulen els problemes

El client també ha volgut queixar-se d'una de les pràctiques d'aquest tipus de botigues. Aquesta vegada li ha tocat el torn al pollastre que venen sota l'etiqueta de “com els d'abans”. El problema arriba quan es pregunta per què els pollastres abans eren blancs i els que ven Ametller Origen són grocs.

Des de l'empresa no han dubtat a respondre a tota l'explicació i li han demanat les seves dades personals per poder contactar amb ell per privat. No sabem quina solució o resposta li donaran, però el que sí que és clar és que serà difícil convèncer-lo.

➡️ Consum

Més notícies: