La nova atracció de PortAventura que està en boca de tots: la primera d'aquest tipus
La tecnologia més avançada arriba al parc aquest Halloween per oferir-te una experiència totalment immersiva
PortAventura World està constantment buscant maneres d'innovar i sorprendre els seus fanàtics. No és només un dels parcs temàtics més populars d'Europa, sinó també un lloc on la tecnologia i l'entreteniment es fusionen per oferir experiències inoblidables. Durant tot l'any, els visitants gaudeixen d'atraccions de primer nivell, però és de vegades especials quan PortAventura World mostra el seu veritable potencial creatiu.
Tecnologia i terror com mai abans
Aquest any, PortAventura World ha portat la seva temporada de Halloween a un altre nivell, no només amb decoracions impactants o actors terrorífics que passegen per cada racó del complex. Halloween a PortAventura sempre ha estat un referent, però aquesta vegada ha fet un pas més enllà en incorporar alguna cosa mai abans vist a cap parc temàtic. És una novetat que ha captat l'atenció dels entusiastes de la tecnologia i del terror per igual.
PortAventura World ha sorprès tothom amb 'Hysteria in Boothill', una atracció revolucionària que utilitza la tecnologia de realitat mixta. Gràcies a les ulleres Meta Quest 3, aquesta experiència combina decorats físics amb efectes digitals, creant una immersió que no s'havia vist a un altre parc, així ho informa Diari Més.
Desenvolupada per l'empresa espanyola Spatial Voyagers, es va fer en un antic passatge del terror, adaptat perquè els visitants puguin viure una història de fantasmes en primera persona.
El CEO de Spatial Voyagers, Edgar Martín-Blas, va explicar que el desenvolupament d'aquesta atracció no va comptar amb cap referència, cosa que la converteix en una autèntica innovació. En un espai de 200 metres quadrats, els elements virtuals s'integren amb l'entorn físic, oferint una experiència en què cada visitant interactua de manera diferent.
El futur de la realitat mixta a PortAventura World
L'aposta per 'Hysteria in Boothill' no només ha estat un èxit, sinó que ha superat les expectatives. Andreu Tobella, director digital de PortAventura World, va afirmar que, encara que l'atracció estava pensada només per a la temporada de Halloween, el seu èxit podria integrar-se permanentment a PortAventura World.
Va esmentar que aquesta tecnologia obre noves possibilitats per al desenvolupament de futures atraccions digitals, atraient així un públic més jove, interessat en videojocs.
L'experiència, que té una durada aproximada de deu minuts, requereix un pagament addicional en comparació de les altres atraccions. Tot i això, Tobella no descarta que en el futur pugui estar inclosa en l'accés general. Amb aquesta atracció, PortAventura demostra una vegada més que és a l'avantguarda de la innovació, obrint les portes a un futur ple de possibilitats per als seus fanàtics.
Més notícies: