Muntatge de Barcelona, una noia amb unes bosses de compres i el Viladecans The Style Outlets
ACTUALITAT

El gran canvi que patirà un famós outlet de Barcelona: obren 100 noves botigues

L'únic centre outlet a l'àrea metropolitana de Barcelona, es prepara per a una expansió important

Un dels outlets més grans de Catalunya patirà un gran i positiu canvi. Viladecans The Style Outlets, l'únic outlet a l'àrea metropolitana de Barcelona, es prepara per a una expansió important. Segons apuntava Metrópoli, el centre duplicarà el seu espai i hi afegirà entre 50 i 100 nous punts de venda.

Actualment, Viladecans The Style Outlets té 90.000 m² i 90 botigues, però aviat aquests números es veuran incrementats per satisfer l'alta demanda.

Aquest outlet, inaugurat el 2016, està estratègicament ubicat a només 15 minuts de Barcelona i a 10 minuts de l'aeroport del Prat i la terminal de creuers. La seva bona localització és el que permet captar visitants de tota l'àrea metropolitana.

Gent de compres al Viladecans The Style Outlets

A més, és a prop del Viladecans Business District, el districte financer que acull les oficines de grans empreses com Vueling i Unilever. Aquesta zona compta amb 55 empreses i ha anunciat una inversió addicional de 75 milions d'euros per construir quatre nous edificis.

Per la seva bona localització, el Viladecans The Style Outlets atrau una mitjana de tres milions de visitants a l'any. L'últim any, va aconseguir recuperar-se dels efectes de la pandèmia, registrant un augment del 24% a les vendes i un 12% al nombre de visitants. Entre les marques disponibles hi ha noms reconeguts tant en l'àmbit nacional com internacional, com Adolfo Domínguez, Desigual, Adidas, Guess, Jack & Jones o Under Armour.

Viladecans The Style Outlets també destaca per la seva oferta gastronòmica a la zona central de restauració, amb una varietat de restaurants. Entre elles hi ha Five Guys, Casa Carmen, Grosso Napoletà, Santa Glòria, GreenVita Brunch&Coffee i Udon. Tots aquests restaurants tenen terrasses exteriors per a una experiència culinària agradable.

Neinver, l'empresa darrere del projecte, busca aprofitar el creixement constant del mercat d'outlets a Espanya des de la Gran Recessió del 2008. El 2022, els outlets gestionats per Neinver van representar el 15,6% de les vendes totals al país. Aquest model de negoci, amb descomptes del 30% al 70%, és especialment atractiu a la situació econòmica actual.

➡️ Actualitat

Més notícies: