María Redondo amb expressió emocionada i un emoji d'ulls plorosos al costat del text "Valle Salvaje".
NOTÍCIES

Les sospites de María Redondo que donen un gir de 180º a 'Valle Salvaje'

Matilde, personatge de María Redondo, sospita que a la Raimunda li passa alguna cosa i la pressiona perquè expliqui la veritat

Matilde, personatge de María Redondo, sospita que a Raimunda li passa alguna cosa i la pressiona perquè expliqui la veritat. Aquest divendres 30 de maig, a les 17:30h, els espectadors poden gaudir d’un nou capítol de 'Valle Salvaje' a La 1. Es tracta de la sèrie protagonitzada per Rocío Suárez de Puga, José Manuel Seda, Marco Pernas o Sabela Arán, entre d’altres.

Recordem que, en el capítol anterior de 'Valle Salvaje', Don Hernando va citar el seu fill a sopar a soles i va acabar parlant de Bàrbara. Què sabia realment don Hernando sobre ella? Per la seva banda, Úrsula, preocupada per la distància que havia pres Rafael des que es van besar, li va demanar explicacions i li va fer "la pregunta": què sóc per a vostè?

Després d’una conversa tensa amb Mercedes per abordar el seu pla contra Felip, Victoria es va tornar a creuar amb el capatàs en una situació plena de tensió. Mentrestant, Julio va complir el desig d’Adriana i va començar els preparatius per marxar com més aviat millor al sud de França.

Sabela Arán amb expressió seriosa vestida amb roba d’època i accessoris elegants davant d’una porta blanca.
Les sospites de María Redondo que donen un gir de 180º a 'Valle Salvaje' | RTVE

En audiències, durant el passat mes d’abril, 'Valle Salvaje' va aconseguir el seu millor promig mensual en quota i milers a la franja de sobretaula. Per tant, la sèrie va aconseguir un comportament a l’alça setmana rere setmana,  amb una mitjana del 9% de quota i més de 700.000 espectadors. A més, va obtenir la seva millor mitjana mensual fins ara i el seu rècord històric el dia 23 d’abril (9,9%).

Què passarà al capítol de divendres de 'Valle Salvaje'?

Al nou capítol de 'Valle Salvaje',Julio i Adriana ultimen els detalls del seu equipatge per viatjar a França. Encara no està clar si Bàrbara o Pedrito els acompanyaran, tot i que sembla que el matrimoni marxarà sol. Tanmateix, inesperadament algú irromp a l’alcova del Gálvez de Aguirre i impedeix la seva marxa.

Matilde, personatge de María Redondo, que finalment es queda a la Casa Gran,  sospita que a Raimunda li passa alguna cosa i la pressiona perquè li expliqui tota la veritat. Intueix que el seu estat de salut no és el millor, i per això, decideix enfrontar-s’hi, exigint respostes clares.

➡️ Notícies

Més notícies: