Tres persones amb vestimenta d'època al costat del logotip de "Valle Salvaje" i un primer Pía de l'actor Chechu Salgado amb rostre seriós i amb barba.
NOTÍCIES

Preocupació per l'estat de Chechu Salgado després del que va passar a 'Valle Salvaje'

Gaspar, personatge de Chechu Salgado a 'Valle Salvaje', empitjora i comencen els comiats

Gaspar, personatge de Chechu Salgado, empitjora i comencen els comiats. Aquest dijous 27 de març, a les 16:15h, els espectadors poden gaudir d'un nou capítol de 'Valle Salvaje' a La 1. Es tracta de la sèrie protagonitzada per Rocío Suárez de Puga, José Manuel Seda, Marco Pernas o Sabela Arán, entre d'altres.

Recordem que, en el capítol anterior de 'Valle Salvaje', Pedrito va sobreviure a l'atac, però algú va quedar malferit a la casa petita. Una desconeguda va arribar al ball de màscares i ho va posar tot potes enlaire. Envoltada en un elegant vestit i oculta darrere una màscara, va aconseguir captar totes les mirades i tothom es va preguntar qui era i quin era el seu objectiu.

El duc va demanar matrimoni a Victoria davant de tots els convidats. La proposta va commoure la Salcedo, que veia per fi materialitzat el somni pel qual tant havia lluitat. El dolç moment per a la Salcedo va durar poc: Matilde va arribar de la Casa Petita amb una fatal notícia. Un encaputxat havia entrat a la casa i Gaspar i Isabel s'havien enfrontat a ell amb terribles conseqüències.

Una persona vestida amb roba d'època i un xal verd fosc està en un bosc, mirant cap a un costat amb expressió seriosa.
Preocupació per l'estat de Chechu Salgado després del que va passar a 'Valle Salvaje' | RTVE

En audiències, durant el mes de febrer, 'Valle Salvaje' va seguir a l'alça i es va trobar en màxims històrics, millorant la seva posició en la franja. D'aquesta manera, la sèrie diària va anotar un 8,1%, 634.000 espectadors i 1,2 milions de contactes. És la primera vegada que supera el 8% de quota de pantalla, abans del seu canvi d'horari a la sobretaula.

Què passarà en el capítol de dijous de 'Valle Salvaje'?

En el nou capítol de 'Valle Salvaje', una criada arriba a la casa petita i és algú conegut per un dels habitants del vall. Es tracta de Raimunda, mare d'Atanasio. La seva arribada posa potes enlaire els plans del metge ara que havia aconseguit acostar-se al seu germà.

María continua amb la seva missió de trobar la noia que acompanyava Leonardo a la capella. En la seva recerca, descobreix que Mercedes podria ser una peça clau en el trencaclosques. Mentrestant, Gaspar, personatge de Chechu Salgado a 'Valle Salvaje', empitjora i comencen els comiats, amb un de completament inesperat.

➡️ Notícies

Més notícies: