El repte de Santi Millán per superar 'La Voz Kids' en veure les dades d'audiència
Santi Millán és conscient del repte que suposa posar-se a l'altura d'un concurs com 'La Voz Kids'
Santi Millán ha tornat a televisió per posar-se al capdavant d'Adivina qué hago, el nou format de Telecinco. Un espai amb què la cadena privada intenta fer-se un lloc dissabte a la nit. Tot i això, a la vista dels resultats de la seva segona emissió, Millán té al davant un repte complicat a què fer front.
Adivina qué hago té com a rival directe La Voz Kids. El talent musical d'Antena 3 es va alçar dissabte passat amb el millor registre des del juliol de 2023. El programa musical infantil va registrar un 16,3 % de quota i 1.578.000 espectadors, fet que suposa una pujada d'1,8 punts i 268.000 seguidors respecte a la setmana passada.
Santi Millán té al davant la difícil tasca de superar La Voz Kids
Unes xifres que situen el canal d'Atresmedia com a líder indiscutible tant en entreteniment com en informació. Eva González torna a ser al capdavant de l'exitós concurs que compta en aquesta edició amb David Bisbal, Rosario, Melendi i Lola Índigo com a coaches. Així, la tercera gala d''Audiciones a Ciegas' va captivar l'audiència, ja que va registrar una dada que posa de debò contra les cordes Telecinco i, en concret, el concurs Adivina qué hago.
Santi Millán i el seu acabat d'estrenarguessing show ho tenen molt difícil. De fet, el programa de Telecinco es va quedar en la darrera posició de l'horari de màxima audiència. El format va caure a un 6,5 % de quota de pantalla i va reunir 717.000 espectadors, una dada que el situa darrere de les ofertes de Cuatro, La 1 i laSexta.
Telecinco continua en la línia d'apostar per l'entreteniment dissabte a la nit. Adivina qué hago va arribar justament una setmana després que s'emetés la gran final de Bailando con las estrellas. El concurs que ara condueix Santi Millán va ser emès a Cuatro entre els anys 2019 i 2020, dues temporades que sí que van comptar llavors amb el suport del públic.
En el retorn del format a Telecinco, els seus seguidors es van mostrar dividits a les xarxes socials. Uns aplaudien l'estrena del programa. Uns altres, per contra, van titllar el concurs d'"avorrit" i van recordar la seva semblança amb Identity, el concurs que va presentar Antonio Garrido entre 2007 i 2008 a Televisión Española.
Santi Millán ha explicat com es prenen les dades d'audiència
Així i tot, la sensació general de l'audiència va ser positiva cap a la tasca del seu presentador. Santi Millán tornava a la pantalla petita quatre mesos després de finalitzar la novena edició de Got Talent. El showman català, a més, estrenava el mes de febrer passat la segona temporada de Machos alfa a Netflix.
Millán es referia en una entrevista recent a com viu la pressió per les audiències. "Ens preocupa, però intentem centrar-nos i ocupar-nos de les coses que podem controlar", reconeixia. I afegia “Nosaltres intentem fer el millor producte que podem, que jo crec que això ho hem aconseguit”.
Més notícies: