Un home somrient amb els braços aixecats davant d'una botiga de Vodafone.
SOCIETAT

Vodafone confirma un secret de domini públic: tot va molt millor del que s'esperava

Una eina que va implementar fa mesos Vodafone aconsegueix el reconeixement del client i de la competència

Vodafone ha confirmat que la seva innovadora estratègia de tarifes, llançada fa uns mesos, ha superat les expectatives de la companyia. Aquesta mesura, que consistia en un configurador de tarifes a la seva pàgina web, ha resultat ser un veritable èxit. Ara, l'operadora ha decidit aplicar aquest exitós model a la seva marca low-cost, Lowi, per portar-lo a més usuaris.

El configurador va ser dissenyat per oferir una experiència més senzilla i personalitzada per als clients. En entrar a la pàgina web de Vodafone, els usuaris poden escollir entre diferents opcions, sigui per a línies mòbils o per a serveis de fibra. I així crear una tarifa que s'ajusti perfectament a les seves necessitats.

Després de seleccionar les opcions desitjades, el sistema mostra a l'usuari el preu final de la combinació triada. Aquesta transparència i la facilitat d'ús han estat clau en l'èxit de l'eina.

Una dona amb expressió de sorpresa, amb les mans a les galtes, i els logotips de Vodafone i Lowi al fons.

El model de Vodafone es copia a Lowi

Ara, aquest mateix configurador de tarifes ha arribat a Lowi, la marca low-cost de Vodafone, ampliant encara més el seu abast. Lowi és coneguda per oferir preus competitius en telefonia mòbil i serveis d'internet. I aquesta nova opció permet als usuaris triar entre diverses alternatives de tarifes de fibra i mòbil, de manera ràpida i sense complicacions.

El configurador de tarifes està disponible al lloc web de Lowi. Igual que a Vodafone, un cop que el client tria les seves preferències, pot veure el cost total del pla en temps real.

Aquest pas de l'operador britànic té un doble objectiu. D'una banda, millorar l'experiència de l'usuari, permetent que cada client pugui crear un pla a mida segons les necessitats. I de l'altra, mantenir la simplicitat en el procés de contractació.

Els consumidors valoren cada cop més la possibilitat de personalitzar els seus plans, i aquesta estratègia respon directament a aquesta demanda.

Dona sorpresa amb ulleres a la mà i logo de Lowi al fons.

Vodafone i Lowi: una aposta per la flexibilitat i la transparència

La incorporació del configurador de tarifes a Lowi és una prova més que Vodafone està compromesa amb oferir productes flexibles, que es puguin adaptar al client. Aquest sistema ha estat molt ben rebut pels usuaris, que ara poden comparar fàcilment les diferents opcions disponibles.

A més, aquesta eina s'ha convertit en un gran avantatge competitiu al mercat. Cada cop més companyies estan implementant tecnologies per facilitar l'elecció de tarifes. En permetre als usuaris experimentar amb diferents combinacions de serveis i preus, Vodafone i Lowi destaquen per oferir una experiència eficient.

➡️ Societat

Més notícies: