Sorpresa amb la Loteria de Nadal: la novetat que corre com la pólvora aquests dies
A l'anunci oficial de Loteries li ha sortit competència i no es parla de res més en les setmanes prèvies al sorteig
La campanya de la Loteria de Nadal 2024 ha arribat carregada d'emocions i de novetats, amb un anunci tradicional que ha tocat el cor de milers d'espanyols.
Tot i això, aquest any, una versió alternativa creada per dos usuaris de TikTok ha aconseguit captar encara més atenció, i s'ha convertit ràpidament en un fenomen viral. El nou vídeo al compte d'Álex Mancera ha generat reaccions sorprenents, amb molts afirmant que és fins i tot "millor que l'original".
Es fa viral la versió 'casolana' de l'anunci de la Loteria de Nadal
L'original és protagonitzat per una història emotiva de solidaritat i esperança. Mostra com un home el dècim del qual no ha estat premiat rep l'ajuda inesperada dels veritables guanyadors, que decideixen compartir la seva fortuna per salvar el seu estimat poble.
La narrativa en va tocar molts pel seu missatge de resiliència i generositat, però el que no anticipava ningú era el fenomen que es generaria a les xarxes socials.
A TikTok, dos usuaris creatius van decidir fer la seva versió de l'anunci de la Loteria de Nadal. Amb un enfocament més desenfadat i humorístic, ha aconseguit captar l'essència emocional de la campanya, però amb un gir que ha encantat molts.
A TikTok, aquest anunci alternatiu està arrasant
Els usuaris, coneguts pels seus vídeos virals a la plataforma, van versionar escenes clau, mantenint l'emotivitat. Però amb un estil únic que ha aconseguit superar les expectatives dels espectadors.
La versió casolana no només ha impressionat per la seva originalitat. També per la increïble habilitat d'aquests creadors per connectar amb el públic jove. I és que, majoritàriament, no és el públic objectiu tradicional de la Loteria.
A més, l'estil dels creadors de TikTok ha donat lloc a comentaris elogiosos. I nombrosos debats sobre com les noves generacions es relacionen amb els anuncis tradicionals, però amb una mirada fresca i divertida.
Milers de 'm'agrada' i comentaris a l'altre anunci de la Loteria de Nadal
A les xarxes, molts han expressat que aquest anunci "casolà" se sent més autèntic i proper, cosa que ha generat encara més interacció amb els usuaris. De fet, alguns asseguren que és "millor que l'original" pel toc més personal. Ara com ara, ja són més de 14.000 'm'agrada' i més de 1.300 els comentaris rebuts.
La tendència de crear versions alternatives d'anuncis famosos no és nova a TikTok. Però aquest exemple ha destacat especialment a causa de la connexió emocional que aconsegueix i la manera com ha aconseguit mantenir l'essència d'allò que l'anunci original volia transmetre.
Més notícies: