Un home gran amb cabell canós i barba sembla estar emocionat o preocupat mentre porta una mà a la boca.
SOCIETAT

L'emotiu anunci de la Loteria de Nadal que ha commogut tot Espanya en uns minuts

Julián és el nou protagonista de l'anunci de la Loteria de Nadal i la seva història és molt commovedora

Aquest dijous, 14 de novembre, hem pogut conèixer quin serà l'anunci de la Loteria de Nadal d'aquest any. Com ja és tradició, Loteries i Apostes de l'estat ha estirat emotivitat, amb un nou protagonista: Julián. Aquest home veu com al seu poble cada cop queden menys habitants, perquè tots opten per marxar i vendre les cases.

En una visita a la gran ciutat, Julián és entrevistat per una reportera, que li pregunta amb qui té pensat compartir el seu dècim. "Doncs, no ho sé, no tinc amb qui, la veritat", es lamenta Julián. El seu trist missatge arriba a tots els racons d'Espanya, i per això molts s'animen a "compartir el seu dècim" amb ell.

Un home de cabell canós i barba és dret a l'aire lliure amb un paisatge d'arbres i muntanyes al fons.

Ràpidament, la iniciativa es torna viral, encara que ningú sap on és Julián. Finalment, el dia del Sorteig de la Loteria de Nadal, Julián no resulta guanyador, encara que la frustració ràpidament es converteix en alegria. Un dels guanyadors assegura que compartirà el seu dècim “amb Julián”: “Si estàs veient això, això és teu també”.

Anuncio de Lotería de Navidad 2024 - Compartirlo es extraordinario [Oficial]

Tot seguit, són centenars de guanyadors els que asseguren que compartiran el seu dècim. "Ens ha tocat" o "Això també és per a tu" són només algunes de les frases. Julián, el protagonista, molt emocionat, no pot evitar plorar.

El Sorteig de la Loteria de Nadal, un dels més esperats

El pròxim 22 de desembre se celebrarà el tradicional Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal al Teatre Reial de Madrid. Parlem d'un esdeveniment que cada any reuneix famílies i amics de tot Espanya. Aquest sorteig especial marca l'inici de la temporada nadalenca, on el més important és compartir moments i esperances amb els éssers estimats.

Persona sostenint un telèfon mòbil que mostra un article de notícies a la pantalla.

Però és que, a més a més del sorteig, el que la majoria d'espanyols espera veure és l'anunci oficial de Loteries i Apostes de l'Estat. Any rere any, aquest ha esdevingut un fenomen cultural esperat amb entusiasme. L'espot publicitari aconsegueix capturar l'essència de Nadal, centrant-se en la importància de la companyia i la unió familiar, aconseguint emocionar i connectar amb el públic.

La popularitat dels anuncis de la Loteria de Nadal

Amb els anys, la campanya publicitària ha anat evolucionant, però sempre mantenint l'esperit d'optimisme i solidaritat que el caracteritza. Des de finals del segle XX, els anuncis de la loteria de Nadal han abordat temes d'actualitat i elements de la nostra memòria col·lectiva.

Un cartell en una finestra amb cors i un missatge que diu

En el fons ens convida a reflexionar sobre el valor de les relacions i els moments compartits. Figures icòniques com el recordat "Calvo de la Loteria" o Justino, el personatge animat, han quedat gravades a la memòria popular. I no seria exagerat dir que s'han acabat convertint en símbols d'aquesta època de l'any.

Així, la Loteria de Nadal continua sent un fenomen que transcendeix generacions. Cada any aconsegueix que persones de tots els racons del país sentin l'esperit de Nadal. Tot això mitjançant una celebració de la unió i l'esperança compartida.

➡️ Societat

Més notícies: