Fotomuntatge de Rocco Steinhäuse amb un supermercat Lidl
SOCIETAT

La reflexió de Rocco Steinhäuser per una surrealista oferta de Lidl

La cadena de supermercats Lidl ha fet una oferta completament ridícula en un dels seus productes

L'analista de televisió Rocco Steinhäuser és molt actiu a les seves xarxes socials. Steinhäuser, és un dels analistes dels mitjans de comunicació més importants del nostre país. Natural d'Alemanya, Rocco Steinhäuser va venir a Barcelona quan només tenia 12 anys amb la seva família.

Steinhäuser, ha col·laborat en importantíssims programes de televisió de Mediaset, Atresmedia i RTVE. Ha treballat en programes com 'Operación Triunfo', 'Arucitys' o 'Vitamina N' i com a analista de televisió ha participat a 'Versió RAC1' i 'El circ de 8tv'.

La surrealista oferta de Lidl

El televisiu està al corrent de tota l'actualitat dels mitjans, però també aprofita les xarxes socials per opinar sobre temes de fora de la televisió. Ara, ha vist una surrealista oferta de la cadena de supermercats Lidl que l'ha deixat completament al·lucinat.

Segons ha publicat a X, abans Twitter, Rocco Steinhäuser no està gens d'acord amb una suposada 'oferta' en un dels productes del supermercat. Estem parlant de les fulles d'afaitar de la marca Gillette.

Tal com es pot observar en la imatge publicada per Steinhäuser, les fulles d'afaitar costaven 8 euros. Doncs bé, Lidl n'ha rebaixat el preu a 7,99 euros. Una oferta completament surrealista, ja que el producte només s'ha rebaixat un cèntim del preu inicial.

Rocco Steinhäuser esclata

Davant d'aquesta ridiculesa, Rocco Steinhäuser no ha dubtat a agafar el mòbil, fer una fotografia i compartir la imatge amb tots els seus seguidors i seguidores. D'aquesta manera, i amb un toc d'humor, l'analista de televisió ha esclatat contra la cadena de supermercats Lidl.

"Ja sabeu Lidl Espanya que us estimo molt, però rebaixar-ho només un cèntim, crec que hagués estat millor deixar-ho com està. Una oferta com aquesta, no acaba d'enganxar, la veritat. Podeu rebaixar el salmó fumat 200 g que a la competència ja ho tenen a 5 euros i poc?”, ha publicat.

No serem nosaltres qui jutjarem Lidl per rebaixar tan sols un cèntim el preu de les fulles de la marca Gillete. Però el cert és que no li falta gens de raó. Per fer rebaixes d'aquesta mena, i que t'ho venguin com la gran oferta, de vegades és millor deixar-ho com estava.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: