Primark torna boges a les fans del maquillatge amb aquest producte igual que un de luxe
Els cosmètics de Primark inspirats en els de Charlotte Tilbury estan donant de què parlar a les xarxes socials
Havies pensat en Primark per anar a buscar els teus articles de cosmètica? No és una mala idea. De fet, l'estratègia de la cadena de moda al camp del maquillatge està sent un èxit.
Però, en què consisteix? Primark està llançant les versions assequibles dels prestigiosos productes de Charlotte Tilbury. I, entre elles, n'hi ha una que s'està fent viral.
El Coloret de Primark que està aixecant passions
El coloret en crema d'Alta Pigmentació de la marca PS... de Primark ha irromput amb força a les tendències de maquillatge. I és que, segons sembla, l'efecte que deixa a la cara és sorprenent.
Les xarxes socials parlen i, en aquest cas, diuen que aquest nou cosmètic fa un efecte rejovenidor a la nostra cara. Això és degut al seu acabat lluminós i a l'especial to préssec suau que ha triat per seduir-nos.
El famós coloret de Primark està inspirat en l'aclamat Matte Beauty Blush Wand de Charlotte Tilbury. I el producte ha esdevingut un fenomen a tot Espanya.
Sobretot, pel seu preu, propi de qualsevol article de la casa anglesa que destaca, abans que res, pel barats que són els seus productes. Aquest coloret de PS... només val dos euros.
Un altre producte d'èxit entre els cosmètics de Primark
Però les versions d'èxit de Primark continuen. La seva versió de la prebase "My Perfect Colour", també com la de Charlotte Tilbury, ha generat un autèntic furor a l'univers de la bellesa.
La seva fórmula està enriquida amb vitamina E, per la qual cosa no només unifica el to de la pell, sinó que també en millora la textura. Tot per un preu assequible, parlem ni més ni menys que de 7 euros.
Les existències volen prestatges. I no hi ha cap més mostra que aquesta per observar l'èxit que està arrasant amb els cosmètics de Primark.
La nova estratègia de la cadena de moda està fent l'efecte esperat i encara més. Sense deixar la qualitat de banda, ha sabut com satisfer les necessitats del seu públic més jove.
Tot i això, la marca de luxe Charlotte Tilbury continua sent un referent. I continua sent de luxe. Articles com el Matte Beauty Blush Wand i el Hollywood Flawless Filter continuen sent objectes de desig.
El que sí que és cert és que, amb preus considerablement més baixos, Primark ha aconseguit entrar a competir al món de la cosmètica. I ho ha fet amb la gran acollida de la satisfacció del públic com a resposta.
Preus i ofertes actualitzats el dia 12/01/2024. Poden patir modificacions o cancel·lacions, i E-Notícies no es fa responsable dels possibles canvis.
Més notícies: