Un home somrient amb samarreta blanca davant d'una botiga d'Orange, amb els logotips de Movistar i Vodafone superposats.
SOCIETAT

Orange es pronuncia després de les darreres mesures adoptades per Movistar i Vodafone

Orange mostra el seu costat més solidari amb els damnificats pel temporal de València en donar-los un cop de mà

Orange ha anunciat el seu compromís de donar suport a les zones afectades per la DANA. Segueix la línia que van emprendre al seu moment Movistar i Vodafone.

La companyia taronja s'ha sumat als esforços d'ajuda. Demostra que les grans operadores estan disposades a col·laborar amb els usuaris en moments difícils.

Una botiga per dins d'Orange, i al cercle, un home revisant una factura

Com Movistar i Vodafone, Orange busca facilitar la comunicació i oferir suport a les persones afectades. Implementa una sèrie d'iniciatives que destaquen tant pel seu valor econòmic com pel suport emocional que brinden.

Mesures d'Orange per als afectats per la DANA

Les decisions adoptades per Orange a les zones afectades per la DANA inclouen diverses facilitats orientades a alleujar la càrrega dels damnificats. Una de les primeres accions ha estat la distribució gratuïta de duplicats de targetes SIM. És un servei que normalment té un cost de 15 euros.

Aquesta mesura permet als usuaris que han perdut o danyat les seves targetes a les zones afectades continuar connectats sense preocupacions. A més, ha anunciat la suspensió temporal del cobrament de serveis fixos a aquelles localitats que més han patit l'impacte de la DANA. Això vol dir que els usuaris amb serveis d'internet, telèfon fix i televisió a zones afectades no hauran d'abonar els costos.

Assessorament legal i psicològic per a tots els afectats

Una de les característiques distintives del suport d'Orange és l'oferta d'assessorament legal i psicològic. Va dirigit tant a clients com a no clients. A través d'aquesta iniciativa, la companyia busca brindar un suport més complet, entenent que les seqüeles d'un desastre no són només materials.

Així, ha posat a disposició dels afectats un equip d'experts per ajudar-los en qüestions legals i també per oferir suport psicològic gratuït.

Movistar i Vodafone també han desplegat mesures semblants per als seus clients. En el cas de Movistar, l'operadora ha ofert trucades i dades il·limitades a les zones afectades. Per part seva, Vodafone també ha optat per suspendre el cobrament dels serveis fixos, a més d'oferir dades il·limitades temporalment.

Aquestes mesures en conjunt permeten als usuaris de totes aquestes empreses accedir a una comunicació fluida. Sense preocupar-se dels costos en un moment en què la connexió és essencial per mantenir-se en contacte amb familiars i amics.

Un home somrient i assenyalant amb el dit, amb logos de Movistar i Vodafone superposats, davant d'una botiga d'Orange.

Movistar, Orange i Vodafone, compromesos amb la societat

Aquestes decisions d'Orange, juntament amb les de Movistar i Vodafone, posen en evidència el compromís del sector de les telecomunicacions amb la societat. Especialment quan més es necessita.

La resposta d'Orange, Movistar i Vodafone davant la DANA ressalta el paper fonamental d'aquest sector en temps d'emergència. Poder comunicar-se i rebre assessorament en aquests moments és vital. I aquestes companyies han estat a l'altura, proporcionant el suport necessari i sense condicions.

➡️ Societat

Més notícies: