Una botiga de Vodafone al fons, al cercle el logo de Movistar, ia l'esquerra, un home amb la mà a l'orella
SOCIETAT

Movistar respira alleujat després de l'últim anunci de Vodafone: no serà per sempre

Vodafone posa en marxa una promoció molt interessant, encara que només es prolongarà durant tres mesos

L'última oferta de Vodafone ha generat enrenou al mercat de les telecomunicacions a Espanya. I és que la companyia ha llançat un paquet molt atractiu. Combina fibra, dues línies de mòbil amb trucades i dades il·limitats, televisió i plataformes de streaming.

Tot això, a més, a un preu de llançament que ha cridat l'atenció de molts usuaris: 47,49 euros al mes. No és estrany que Movistar hagi posat atenció en aquesta jugada de la seva competència, ja que es tracta d'una veritable ganga.

Un rètol de Vodafone, amb una noia fent el gest d'aprovació, i al cercle, un mòbil

Tot i això, l'alleujament per a Movistar arriba en descobrir que aquesta tarifa només estarà disponible a aquest preu durant els primers tres mesos. A partir del quart mes, Vodafone augmentarà el preu de la tarifa a 68,49 euros. Això la fa menys competitiva per a molts usuaris que busquen preus baixos a llarg termini.

A més, aquesta oferta compta amb una permanència de 12 mesos. Això ha donat un respir a l'operador de Telefónica, que temia veure's en una situació més complicada davant d'una promoció tan atractiva. La permanència i l'augment de preu als tres mesos suposen per a Movistar una amenaça menor del que semblava inicialment.

El creixement de Vodafone amb el suport de Zegona

Vodafone ha experimentat un creixement notable en els últims mesos, en gran part gràcies a l'entrada de Zegona. Aquest canvi ha portat una sèrie d'ajustaments i millores als serveis de l'operador. S'ha enfocat a oferir als seus clients més transparència, flexibilitat i una sèrie de promocions atractives.

La nova adreça de Vodafone sembla tenir una estratègia ben definida. Cosa que li ha permès guanyar nous clients en poc temps i continuar enfortint la seva presència al mercat.

Movistar, per la seva banda, observa com Vodafone continua augmentant la base de clients. Sobretot a l'àmbit dels paquets convergents que inclouen internet, mòbil i entreteniment.

Botiga de tecnologia amb logotips de Movistar i Vodafone superposats.

L'oferta de Vodafone i el seu impacte al mercat

Vodafone ha aconseguit captar l'atenció de nombrosos clients amb aquesta tarifa de 47,49 euros. Especialment per l'accés a plataformes de streaming tan populars com Amazon Prime Video, Netflix, Disney Plus i Max. Habitualment requereixen una subscripció independent.

Això afegeix un valor considerable a l'oferta, fent que sigui encara més atractiva per als que busquen un paquet complet a un preu competitiu. Tot i això, l'increment a 68,49 euros passat el període dels tres mesos podria ser una barrera per a molts usuaris. Podrien preferir altres opcions amb preus més estables, com les que ofereix Movistar.

D'altra banda, el fet que l'oferta de Vodafone inclogui una permanència de 12 mesos pot ser vist com a obstacle per alguns. Ningú vol lligar-se avui dia a cap companyia. Movistar, en oferir tarifes estables i sense pujades tan brusques, continua sent una opció atractiva per als que valoren l'estabilitat.

➡️ Societat

Més notícies: