Nou cop d'Orange als seus clients: no es poden creure el que estan veient
Els seus clients no entenen que es concedeixin més privilegis als usuaris que arriben nous a la companyia
Els clients que fa anys que confien en Orange no se'n saben avenir. La companyia ha pres una decisió recent que ha generat un gran malestar entre molts usuaris fidels.
L'operador ha anunciat que oferirà el nou rúter WiFi 7 només als nous clients que contractin fibra d'1 GB. I en una fase posterior, també a aquells que contractin fibra de 600 MB. Tanmateix, els clients més antics, aquells que han estat lleials durant anys, no han rebut la mateixa oportunitat.
Això ha provocat un augment de queixes a les xarxes socials i un enuig creixent entre els usuaris. És el cas d'un client que acumula ja dues dècades amb ells. Compta amb "diversos dispositius i fibra d'1 GB, considero que hem de tenir l'opció de posseir el nou rúter WiFi 7".
Aquesta mena de comentaris reflecteix el malestar generalitzat. Els usuaris senten que, malgrat haver estat clients fidels, no se'ls valora prou.
Orange se centra en els nous clients
Un altre usuari, que porta més de 16 anys amb Orange, també va compartir la seva queixa a través de les xarxes socials. Preguntava per què no se'ls oferia el rúter WiFi 7. La resposta oficial per part de la companyia no va fer més que avivar l'enuig.
Des de la companyia van confirmar que el nou rúter només està disponible per a les altes noves. A més, van aclarir que no tenen previst cap pla de substitució per als usuaris actuals.
Aquesta resposta ha deixat insatisfets molts, que consideren que Orange no valora la fidelitat dels seus clients més antics. Aquesta classe de decisions crea un sentiment d'abandonament i descontentament.
Molts usuaris creuen que els seus sacrificis al llarg del temps no s'estan reconeixent. Això fa que alguns es qüestionin si val la pena seguir a la companyia si mancaran d'aquest tipus d'avantatges.
Tenir un detall amb els més fidels
Aquest tipus de comentaris reflecteix el descontentament generalitzat que ha generat la notícia. Els usuaris fidels esperen que els seus anys de confiança en la marca siguin recompensats, no ignorats.
Les queixes cap a Orange no paren de créixer a causa de la seva decisió recent sobre el nou rúter WiFi 7. Els usuaris més antics se senten ignorats, i molts lamenten que la companyia no valori la seva lleialtat. La sensació de ser "segon plat" és clara, i les xarxes socials s'han convertit en el canal principal on expressen aquests sentiments de frustració.
Més notícies: