La marca catalana de gelats que arriba amb força a Madrid aquest 2024
Gelati Dino compta amb una trentena de botigues a Espanya, Qatar, França i el Marroc que esperen duplicar el 2030
Gelati Dino està en plena expansió. L'empresa catalana de gelats artesans italians va posar en marxa el mes de setembre passat dos locals més fora de Catalunya. Un a Madrid, i un altre a la capital de Qatar, Doha.
En el cas de Madrid, el local està situat al barri d'Arguelles i ofereix una àmplia gamma de productes a part dels gelats com crepes, gofres, cafeteria, entre d'altres. Una obertura que ha suposat la creació de diversos llocs de treball.
El director de Gelati Dino, Stefano Rosso, assegura que “les noves obertures de Gelati Dino incorporen la producció a la mateixa botiga, cosa que els permet ser més flexibles amb la gamma de gustos per adaptar-se millor a les necessitats del client”. D'aquesta manera, “millora l'experiència de compra perquè es poden tastar els nostres productes en un ambient relaxat”, afegeix Rosso.
Gelati Dino s'expandeix pel Golf Pèrsic
D'altra banda, a Doha, l'empresa disposarà d'un pop-up a la zona central del Mall of Qatar amb una concessió per a un any. Es tracta de la tercera obertura durant el darrer any en aquest país. En aquest sentit, el director destaca que “l'acollida de la marca i dels nostres productes està sent molt positiva en aquesta zona”.
A més, assegura que tenen la voluntat de “continuar creixent” als països que formen part del Consell de Cooperació del Golf Pèrsic. Aquests inclouen Aràbia Saudita, Bahrain, Oman, Emirats Àrabs, Kuwait i Qatar.
“És una zona que aprecia el producte europeu. Nosaltres estem treballant per construir una base operativa important a Qatar que ens serveixi per poder subministrar a la resta de països del golf”, detalla el director de la marca Gelati Dino.
Gelati Dino s'ha marcat l'objectiu de duplicar el nombre de punts de venda
L'any passat van ser un total de cinc obertures de Dino, una a Perpinyà, a Calafell, una altra a Madrid i dues a Doha. Segons Rosso, l'objectiu és duplicar el nombre de botigues actual el 2030, col·locant-se amb aproximadament 60 o 70.
Tot i això, després de 45 anys des de la seva fundació el 1978 i els desitjos de creixement, l'empresa continua considerant Espanya el seu mercat principal. Actualment, també es troben expandint-se a les comarques de Tarragona i el sud de França amb les botigues a Calafell i Perpinyà. A aquestes probablement se'ls hi sumaran més en un futur.
Gelati Dino produeix un total de 450.000 litres de gelat a l'any i supera els dos centenars de treballadors repartits a la trentena d'establiments. Tot i que la seva major presència és a la Costa Brava i ciutats com Girona o Barcelona, també compta amb botigues a Màlaga, Saragossa, Marroc. A més de les anteriorment ja esmentades a Madrid, Tarragona, França i Qatar.
Més notícies: