Muntatge d'una mona de Pasqua de xocolata, el logotip d'Ametller Origen i un emoji enfadat
SOCIETAT

'Gràcies per fastiguejar-nos la Pasqua': La queixa viral d'un client d'Ametller Origen

La persona ha fet pública la seva queixa a les xarxes socials i des del supermercat ja s'han posat en contacte amb ella per solucionar el problema

Ametller Origen torna a donar explicacions a un dels seus clients. En aquest cas, el producte de la discòrdia ha estat una carn rebaixada de preu i, sembla, que també de qualitat. Tal com explica @ecardonaga en un post a X, va comprar unes galtes que li havia recomanat un dels treballadors de la secció de carnisseria.

La carn era per compartir en una barbacoa i celebrar la Pasqua, però la jugada no va sortir del tot bé. El client d'Ametller Origen assegura que el producte no estava en bones condicions i que la recomanació va ser nefasta. "Si el producte no està en condicions i no el voleu llençar, almenys, no el recomaneu", escriu. "Gràcies per fastiguejar-nos la Pasqua".

Tweet d'un client d'Ametller Origen queixant-se de la carn que li van oferir l'1 d'abril de 2024

Ametller Origen dona explicacions

Arran d'aquesta mala sort amb la carn, el client lamenta que se'ls va fastiguejar la Pasqua. Un cop més, des d'Ametller Origen han estat atents a les queixes dels compradors i no han trigat a respondre.

A la mateixa xarxa social, han contestat demanant, primer de tot, disculpes per les molèsties ocasionades. Seguidament, han recomanat a la persona afectada escriure a un correu electrònic explicant el que ha passat i, així, poder posar-hi solució.

No sabem quin tipus de remei aplica Ametller Origen en aquest tipus de casos. El que ja és una realitat, i això no es pot canviar, és que un dels seus clients fidels ha perdut la confiança que havia dipositat en la cadena catalana.

Més queixes contra Ametller Origen

Una mica més greu va ser una altra queixa recent per a Ametller Origen. Una altra persona va denunciar un error a l'etiquetatge d'un formatge que es pot convertir en un problema per a una dona embarassada. A l'etiqueta del formatge posa que la llet era pasteuritzada, però a la web, que era crua.

El dilema en aquesta ocasió és més preocupant i, com no podria ser altrament, el client demana explicacions a Ametller Origen. La resta de queixes més recents contra el supermercat van encaminades al disgust que provoca descobrir que les seves mongetes tendres venen del Marroc.

Ametller Origen es caracteritza per enviar sempre un missatge de qualitat i proximitat que, de vegades, no concorda amb la realitat. Per això són múltiples les queixes d'alguns dels seus clients.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: