Botiga de roba amb un emoji de beneficis amb diners i un cercle que posa Mango en borrós
SOCIETAT

La coneguda empresa catalana que no para de créixer: 172 milions de beneficis

L'empresa catalana Mango registra els millors resultats de la seva història i preveu 500 noves obertures

L'empresa catalana Mango continua demostrant el seu imparable ascens al món empresarial amb xifres impressionants. Aquest gegant de la moda ha anunciat guanys rècord de 172 milions d'euros i ha consolidat la seva posició com una de les marques més reeixides. Mango té plans d'inaugurar 500 noves botigues, marcant així una fita a la seva trajectòria empresarial.

Mango ha aconseguit una fita històrica en registrar els seus millors resultats fins ara, amb guanys que pugen a 172 milions. El CEO, Toni Ruiz, ha destacat que l'empresa ha obtingut un creixement excel·lent, i ha superat fins i tot el rendiment del sector, i tot això sense incórrer en deute net. Aquests èxits reflecteixen l'èxit continu de Mango en un mercat competitiu.

L'empresa catalana Mango està als seus màxims històrics

L'empresa ha experimentat un impressionant augment del 112% en comparació de l'any anterior, marcant així el millor exercici en els quaranta anys d'història. El CEO, Toni Ruiz, ha atribuït aquest creixement a l'expansió de les vendes, centrant-se principalment a les botigues físiques i en la implementació de les tecnologies més avançades del mercat. Encara que les vendes en línia representin el 33% de la facturació, les botigues físiques continuen sent el pilar fonamental del negoci.

Pel que fa a la diversificació de les seves línies de productes, encara que les línies de dona han liderat el creixement, les especialitzades a Man, Kids i Teen també han crescut un 20%. A més, el negoci internacional ha estat un component vital, representant el 77% de la facturació total de Mango. Espanya ha estat al cap, seguida de França, Alemanya, Turquia i els Estats Units.

Muntatge d'una botiga Mango Outlet des de l'exterior i una noia fent un ull assenyalant

Mirant cap al futur, Mango ha presentat un pla estratègic ambiciós per al 2024-2026, amb l'objectiu d'obrir 500 botigues i superar els 4.000 milions d'euros en facturació.

Mango, una petita empresa catalana que va començar amb una botiga a Gràcia

L'empresa catalana Mango va néixer a Barcelona el 1984, quan va obrir la primera botiga al passeig de Gràcia de Barcelona. Sempre ha estat dedicada al disseny, la fabricació i la comercialització de peces de vestir i complements per a dona, nen i home. La firma compta amb més de 15.000 empleats, 1850 dels quals treballen a la seu de Palau-solità i Plegamans, on es dissenyen cada any més de 18.000 peces i accessoris.

➡️ Societat

Més notícies: