Home enutjat cridant al telèfon amb el logo d'Orange i un emoji d'enuig.
SOCIETAT

Els clients d'Orange es comencen a fartar: el problema es repeteix massa

Els usuaris de la companyia van patir fa uns quants dies una avaria, quedant-se sense el servei d'internet i telefonia

Els usuaris d'Orange han començat a expressar la seva frustració a causa de les repetides incidències en els serveis de la companyia. L'últim problema important es va registrar dilluns passat al matí. Va afectar tant els serveis de telefonia mòbil com els d'internet.

Aquest tipus d'avaries no són noves. Semblen ser cada vegada més freqüents, cosa que ha generat un creixent malestar entre alguns clients.

Segons la web Downdetector, dilluns passat es van produir noves caigudes als serveis d'Orange. Van tenir lloc principalment a ciutats importants d'Espanya com Madrid, Barcelona, Sevilla, València, Màlaga i Vigo. Els usuaris van reportar la caiguda dels serveis de telefonia i internet mòbil.

Muntatge d´un telèfon mòbil i una noia dient que no amb el dit

A més, segons recull la web capital.es, les avaries van tenir una durada considerable. Van deixar molts usuaris sense poder fer trucades o connectar-se a internet, cosa especialment frustrant en plena jornada laboral. Tot i les queixes, la companyia no ha donat explicacions clares sobre les causes de la sentència, cosa que ha generat encara més incertesa.

Orange ha de donar explicacions

Les xarxes socials es van convertir ràpidament al lloc on els usuaris d'Orange van manifestar el seu descontentament. Les queixes no són una cosa nova quan hi ha errors als serveis de telecomunicacions. Però el que preocupa més els clients és la manca d'informació per part de l'empresa.

Molts usuaris afirmen que el servei d'atenció al client tampoc no va proporcionar respostes clares. A més, aquest tipus d'incidents no només afecten els particulars, sinó també professionals i empreses que depenen d'una connexió constant. Això agreuja la situació, ja que qualsevol interrupció als serveis es pot traduir en pèrdues econòmiques.

Conseqüències per a Orange

Aquests problemes recurrents no només fan malbé la imatge d'Orange, sinó que també poden repercutir directament en una pèrdua de clients. En un mercat tan competitiu com el de les telecomunicacions qualsevol error pot costar car. Els usuaris cada cop tenen menys paciència davant les avaries repetides i no dubten a canviar de proveïdor.

Si no aconsegueix millorar la qualitat dels seus serveis, corre el risc de veure com els seus clients busquen alternatives. Les telecomunicacions són essencials avui dia, i els consumidors demanen estabilitat i confiança. Qualsevol companyia que no aconsegueixi garantir-ho, corre el risc de perdre quota de mercat.

Muntatge amb el logo d'Orange i una persona amb un mòbil a la mà de fons

El paper de l'operador

Per evitar una fugida massiva d'usuaris, Orange ha de prioritzar la transparència i millorar la comunicació amb els clients quan es produeixin incidents. Informar de manera clara i ràpida sobre les causes i les possibles solucions de les avaries seria un bon primer pas. A més, és crucial que reforcin les seves infraestructures per evitar que aquest tipus de problemes es repeteixin amb tanta freqüència.

Les recents incidències són un senyal d'alarma per a l'empresa. Ha d'actuar ràpid si no vol perdre terreny davant dels competidors. Si els problemes persisteixen, cada cop més usuaris podrien començar a buscar noves opcions al mercat, i la reputació d'Orange podria veure's afectada.

➡️ Societat

Més notícies: