Una botiga de Movistar i una dona fent gest d'aprovació
SOCIETAT

Movistar s'avança a tothom: Vodafone i Orange no es poden avenir d'aquesta mesura

Movistar ofereix una sèrie d'ofertes fins al 2 de desembre, anticipant-se així a la celebració del Black Friday

Movistar ha sorprès el món de les telecomunicacions amb una decisió inesperada. S'ha avançat al Black Friday, que oficialment tindrà lloc el 29 de novembre. I des d'aquesta setmana ha llançat la seva campanya d'ofertes sota el nom Blue Weeks, que durarà fins al 2 de desembre.

Amb aquesta jugada estratègica, la companyia deixa els seus competidors, Vodafone i Orange, sense paraules. L'objectiu que es persegueix és avançar la seva promoció estrella diverses setmanes abans del Black Friday.

Les Blue Weeks estan dissenyades per oferir descomptes setmanals a diferents categories de productes. Cada setmana, una nova selecció d'articles tindrà preus rebaixats, que duraran set dies o fins a esgotar existències. Això significa que els clients hauran d'actuar ràpidament si volen aprofitar les ofertes.

Imatge de fons d'un telèfon a unes mans i una altra d'un logo de Movistar

Aquesta primera setmana, Movistar ha començat amb descomptes importants en dispositius tecnològics com ara smartphones, tauletes i Smart TV. Els usuaris poden adquirir fins a un màxim de cinc dispositius amb preus més baixos. Això converteix aquesta promoció en una oportunitat irresistible per renovar gadgets abans de la temporada nadalenca.

Movistar té un objectiu clar

Aquesta decisió de Movistar és molt més que una simple promoció d'ofertes. L'operadora busca avançar-se als competidors directes, Vodafone i Orange. Aquests darrers habitualment centren els seus esforços en les ofertes del Black Friday tradicional.

En estendre les rebaixes durant més temps, s'assegura captar l'atenció dels consumidors abans que es vegin atrets per altres ofertes. A més, dividint les promocions per setmanes i amb categories de productes específiques, aconsegueix mantenir els seus clients atents. Això també crea una sensació d'urgència, ja que les ofertes només estan disponibles durant una setmana o fins a esgotar existències.

Com afecta això Vodafone i Orange?

Per a Vodafone i Orange, aquesta mesura de Movistar suposa un repte. Aquestes companyies ja estan acostumades a la competència ferotge en èpoques de grans promocions com el Black Friday. Però el fet que Movistar hagi decidit avançar-se complica els seus plans.

Ara, hauran de reconsiderar la seva estratègia per no perdre terreny davant de l'operador de Telefónica. Els ha estat guanyant avantatge en oferir descomptes anticipats.

Vodafone i Orange podrien veure's obligats a avançar les seves campanyes de descomptes o llançar promocions addicionals per atreure els seus clients. Cosa que no estava necessàriament als seus plans inicials.

També hauran de fer front a l'expectativa que Movistar ha creat al mercat. Això podria canviar la manera com els consumidors reaccionen a les ofertes de Black Friday.

Una botiga de Movistar, i als cercles, els logos de Vodafone i Orange

Els usuaris aplaudeixen la decisió de Movistar

Per als usuaris, aquesta decisió de Movistar és una notícia excel·lent. Tenen la possibilitat d'accedir a descomptes en productes tecnològics sense esperar fins a finals de novembre. A més, la naturalesa setmanal de les ofertes permetrà als clients descobrir novetats cada setmana, mantenint-ne l'interès.

És evident que ha mogut fitxa de manera astuta amb els Blue Weeks. En avançar les ofertes del Black Friday, la companyia ha deixat els seus rivals en una posició incòmoda, obligant-los a reaccionar ràpidament.

➡️ Societat

Més notícies: