Una clienta de Bonpreu es queixa després de passar per caixa: ‘Podríeu repensar-ho’
Una clienta de Bonpreu no ha dubtat a publicar una foto en què exposa la seva queixa després d'haver passat per caixa
Bonpreu hauria de tenir present que cada cop són més els clients que decideixen exposar les seves queixes a les xarxes socials. Una de les últimes ressenyes negatives que ha rebut el supermercat català està relacionada amb l'excessiu ús de paper. Concretament, una clienta ha publicat una fotografia a les xarxes socials on es pot veure la quantitat de tiquets que li han brindat després de finalitzar la seva compra.
Ni més ni menys que set, i per això la queixa ha estat amb raó. El tiquet on venen detallats els productes adquirits només n'és un, mentre que la resta és un conjunt de vals descompte que es podrien notificar d'una altra manera. O, si més no, tots en un.
Bonpreu i l'atac d'una clienta
Davant d'aquesta situació, la clienta ha decidit escriure directament a Bonpreu recriminant-li tota aquesta despesa. “De veritat que cal imprimir tant paper?”, ha preguntat.
Al que ha afegit: “Potser ho podríeu repensar…”. En aquest cas, Bonpreu no ha donat resposta, encara que segur que intentaran posar solució a aquest malbaratament.
Tanmateix, els clients també haurien de saber que hi ha una opció per no adquirir els vals en paper. I és descarregar-se al mòbil l'aplicació de Bonpreu, que és gratuïta. Així, un cop acceptes que t'arribin els descompte en línia, mai més se't tornen a imprimir.
Això sí, per saber quin és el teu saldo per punts hauràs d'entrar sempre a l'aplicació per revisar-ho. No obstant això, és l'única opció que existeix per ara per evitar que es gasti aquesta quantitat de paper.
Les caixes automàtiques de Bonpreu, en el punt de mira
Recentment, un altre client de Bonpreu va fer viral un vídeo en què va criticar el servei de caixes automàtiques. En aquest sentit, l'home considera que quan es fa una compra gran no s'hauria de recomanar al comprador que les fes servir.
No poder retirar els productes de la safata o els continus errors de la màquina fan que l'experiència sigui tot un malson. Per això, el client va demanar que siguin els mateixos treballadors els qui atenguin els clients amb més compra. Així, l'experiència a Bonpreu serà més satisfactòria per a tothom.
Més notícies: