Fotomuntatge amb un fons d'un supermercat Bonpreu i al capdavant una dona enfadada
SOCIETAT

Una clienta de Bonpreu esclata pel tracte dels seus treballadors: 'Zero empatia'

A la dona li van robar l'ordinador que tenia al cotxe i des de la botiga no van voler atendre la seva preocupació

Bonpreu és un supermercat que sol destacar per tenir una fidel clientela. Els compradors es mantenen ferms en la decisió de comprar a les seves botigues. Ara bé, una de les clientes ha tingut una experiència dolenta amb l'actitud rebuda per part dels treballadors del Bonpreu de Granollers.

Tal com ha explicat a les seves xarxes socials la setmana passada va agafar el cotxe per anar a comprar fins a la seva botiga de referència. I ho va fer, ha assegurat, perquè, encara que no era el seu supermercat més proper, sí que és el que més li agrada. La sorpresa va arribar quan després de comprar va veure que li havien robat l'ordinador que duia dins del cotxe.

El turisme havia estat estacionat al pàrquing de Bonpreu, el qual no té càmeres de seguretat. Davant la situació, va entrar i els va explicar els fets. Ara bé, l'actitud dels treballadors no va ser la que s'esperava ella i això li va generar una gran decepció.

Bonpreu va fer cas omís de la preocupació de la clienta

A la publicació, la usuària entén que no és responsabilitat de Bonpreu el que ha passat, però sí que esperava una mica més d'empatia.

"No ens van oferir ajuda. No van sortir a veure què havia passat. No van prendre nota de la situació i van registrar el fet", lamenta.

Alhora, denuncia que no els van demanar ni tan sols les dades, considerant que tota aquesta passivitat no és res més que fruit d'una "pèssima gestió". Després de tot aquest desagradable episodi, assegura que les ganes de tornar a aquest Bonpreu són nul·les.

Ja que no sempre es tracta del que entra dins del reglament, les normes o la llei. Les persones i les seves situacions estan per sobre de tot i, de vegades, en situació com aquesta és quan es demostra.

Una oportunitat d'or perduda per a Bonpreu

Bonpreu va tenir l'oportunitat d'esdevenir un referent d'atenció al client. Tot i això, sembla que ha aconseguit tot el contrari en fer-se el sord davant una incidència ocorreguda dins de les seves instal·lacions. No és la primera vegada que un client de Bonpreu esclata contra la cadena de supermercats catalana.

Una de les últimes denúncies a les xarxes socials també denunciava una mala gestió per part del servei d'EsclatOil. Uns errors que hauran d'atendre i corregir si no volen seguir perdent adeptes.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: