Muntatge de fotos d'un pla general d'una benzinera EsclatOil i, al costat, una persona amb rostre d'enuig
SOCIETAT

Un client de Bonpreu, enfadat després de la seva compra a EsclatOil: ‘Així feu negoci’

El supermercat ha respost amb rapidesa a la queixa que la dona ha fet pública a les xarxes socials

Bonpreu no és només un supermercat. L'empresa catalana disposa de més serveis que brinda als seus clients i un és el de poder omplir el dipòsit a les seves benzineres. Tot i això, sembla que no és un servei que acabi de convèncer tots els seus clients.

Recentment, una dona ha denunciat la forma que té Bonpreu de gestionar els pagaments a les seves benzineres. Una pràctica que ha tret de polleguera aquesta clienta.

I és que ella assenyala que han tingut retingut els seus diners per omplir —i pagar— el dipòsit a EsclatOil un total de 25 dies. I és que quan selecciones l'opció “ple”, alguns sortidors et retenen certa quantitat de diners —alguns els equivalents a 100 litres o 100 euros—, encara que l'import proveït sigui inferior. L'entitat bancària reté aquests diners uns dies fins que cobra realment el que s'ha consumit.

Una retenció que s'ha anat prolongant més del que s'esperava aquesta clienta de Bonpreu. A més, ha assegurat que el servei al client ha estat “marejant-la” durant una setmana. Finalment, el problema s'ha resolt, però l'enfado d'aquesta clienta de Bonpreu ja no té marxa enrere.

Bonpreu podria perdre una nova clienta

De fet, ha advertit que si aquesta és la forma que tenen de fer negoci, “m'entren ganes de fer la compra a un altre lloc”. Des de Bonpreu, no han dubtat a respondre ràpidament a la seva queixa i li han demanat les seves dades per privat. I és que des del supermercat català acostumen a atendre totes les queixes que els hi arriben per xarxes socials.

En aquest sentit, analitzaran els fets i col·laboraran perquè no es repeteixi. Si més no, amb la mateixa persona.

No és la primera vegada que algú es queixa dels serveis de Bonpreu. Arran de fer pagar als seus clients per l'estada al pàrquing, alguns s'han vist motivats a fer la compra a un altre establiment.

Imatge de l'edifici d'un supermercat de Bonpreu

Amb uns deu minuts escassos d'estacionament gratuït, una compradora va denunciar aquesta decisió. Igualment, des de la cadena de supermercats es van encarregar d'aclarir el nou funcionament.

En aquest sentit, van explicar que el temps de gratuïtat va augmentant amb l'import gastat a la compra. Tot i això, es tracta d'un argument que no convenç la majoria, ja que consideren que estan obligats a comprar amb pressa.

Gràcies a les xarxes socials, Bonpreu pot veure i atendre la majoria de les queixes dels clients. Per això ,si volen oferir el millor per als seus compradors, han d'estar pendents de les ressenyes.

➡️ Societat

Més notícies: