Una dona amb expressió preocupada davant d'un cartell de Vodafone i un logotip de Movistar en un cercle vermell.
SOCIETAT

Aquest és el nou problema a què s'enfronten Movistar i Vodafone: han de reaccionar ja

Movistar i Vodafone comproven com un dels seus grans rivals presenta una oferta molt atractiva

Movistar i Vodafone rebien males notícies els darrers dies després de descobrir l'últim moviment d'un dels seus rivals. Es tracta de Jazztel, que ha fet un pas important en la seva oferta de televisió que podria posar en dificultats la competència.

Aquesta operadora va llançar una novetat molt atractiva a la seva plataforma de televisió. Ofereix 15 nous canals afegits sense cost addicional, disponibles per a tots els subscriptors fins al mes de gener. Aquesta millora amplia l'oferta de Jazztel TV, que ja tenia més de 60 canals per un preu de 4,95 euros, sense permanència.

Una dona amb una expressió de sorpresa i emoció, vestida amb una samarreta vermella, es troba en un entorn d'oficina moderna amb un logotip borrós de color groc i blanc al fons.

L'estratègia de Jazztel busca captar més usuaris i retenir els seus clients actuals. És una jugada que Movistar i Vodafone han d'observar amb atenció.

Jazztel aposta fortament: canals de qualitat i sense cost extra

Els nous canals que Jazztel ha afegit inclouen opcions per a tots els gustos, cosa que reforça la seva oferta de contingut variat i atractiu. Entre els canals que es poden trobar a Jazztel TV hi ha:

  • Warner
  • STAR Channel
  • Eurosport 1
  • Eurosport 2
  • TCM
  • Cosmo
  • Comedy Central
  • Nickelodeon
  • Nick Jr.
  • Disney Jr.
  • National Geographic
  • Nat Geo Wild
  • Discovery
  • MTV
  • MTV 00s

Amb aquesta nova oferta, Jazztel aposta per continguts de qualitat i per a tots els públics. Aquesta inclusió de canals d'entreteniment, esports, documentals i programació infantil converteix Jazztel TV en una opció atractiva. Sobretot per als usuaris que busquen entreteniment variat sense comprometre's a una tarifa elevada.

Movistar i Vodafone, davant un desafiament inesperat

Tant Movistar com Vodafone han estat líders al sector de la televisió de pagament i compten amb plataformes sòlides en contingut audiovisual. Però aquest nou moviment de Jazztel podria suposar un repte per a totes dues. Movistar Plus+ i Vodafone TV ofereixen paquets complets, encara que sovint requereixen subscripcions de més valor que els 4,95 euros al mes que cobra Jazztel.

Aquesta diferència de preu podria fer que alguns usuaris reconsiderin la seva subscripció actual. I busquen opcions més econòmiques amb una oferta de contingut similar.

A més, l'avantatge de Jazztel TV, que no té compromisos de permanència, els evita penalitzacions. Aquest enfocament flexible podria atreure especialment aquells que busquen un servei de televisió amb la llibertat de cancel·lar-lo en qualsevol moment. Això és una cosa que Movistar i Vodafone hauran de tenir en compte si volen retenir els clients que busquen una alternativa més econòmica.

Dona sorpresa sostenint les ulleres davant d'un logotip groc de Jazztel.

Què poden fer Movistar i Vodafone?

Per no perdre terreny davant de Jazztel, Movistar i Vodafone podrien plantejar-se estratègies com ara:

  • Millorar la seva oferta de canals i contingut exclusiu. Tot i que les dues plataformes ja ofereixen contingut variat, reforçar el seu catàleg amb novetats exclusives els podria ajudar.
  • Reduir preus o llançar ofertes temporals. Una estratègia de preus més flexible o promocions atractives a curt termini podria ajudar a fidelitzar els usuaris.
  • Oferir més flexibilitat. Reduir els compromisos de permanència o permetre contractes més accessibles podria contrarestar l'atractiu de l'oferta de Jazztel.
➡️ Societat

Més notícies: