L'Agència Tributària anuncia un gran canvi de l'horari d'atenció als ciutadans
La ministra d'Hisenda, María Jesús Montero, Revelava fa unes quantes hores l'ampliació de l'horari d'atenció telefònica
L'Agència Tributària vol dotar els ciutadans de més facilitats a l'hora de poder fer consultes i certs tràmits mitjançant l'atenció telefònica. La veritat és que el departament liderat per María Jesús Montero ha decidit augmentar fins a cinc hores l'horari d'atenció telefònica. Amb tot, aquest es prestarà des de les 9:00 del matí fins a les 19:00 de la tarda.
Així ho ha anunciat la vicepresidenta primera del Gobierno i ministra d'Hisenda en una compareixença aquest dijous 25 de gener al Congrés dels Diputats. Cal recordar que, fins ara, l'atenció telefònica finalitzava el servei de dilluns a divendres a les 14.00.
Amb tot, tindran molt més marge per poder fer qualsevol mena de gestió o consulta amb l'Agència Tributària. Per si no n'hi hagués prou, Montero, ha exposat que es farà un pas més en la "simplificació de llenguatge per treure barreres de compressió. I es modificaran els models de notificació al contribuent", ha exposat fa unes hores la ministra d'Hisenda.
Modificació important a l'atenció telefònica de l'Agència Tributària
D'altra banda, l'Agència Tributària vol anar més enllà en la rendició de comptes i la transparència. Sobretot, perquè els ciutadans sàpiguen de manera més transparent què es fa amb aquests impostos que paguen religiosament cada any.
A més, també es vol millorar en el disseny de la pàgina web del Ministeri d'Hisenda i millorar les apps informàtiques perquè es puguin manejar molt més fàcilment i àgilment.
Aquest no és l'únic anunci que ha realitzat l'Agència Tributària, ja que també es té en compte desenvolupar una solució pública de facturació electrònica. I tot per ajudar els petits empresaris i professionals del nostre país.
L'objectiu és que es compleixi la facturació derivada de la Llei 'Crea y Crece' simplificant d'aquesta manera la seva aplicació i amb un cost menor. Pel que fa al Cadastre, es reforçarà el servei d'atenció per videoconferència gràcies als punts d'informació cadastral i una aplicació mòbil.
Més notícies: