Vivim en una època on podem menjar patates amb gust de pernil o beure Coca-Cola amb gust de cirera.
La combinació de sabors en diferents aliments s'ha convertit en un experiment recurrent en els darrers anys, donant peu a autèntiques atrocitats. El sector de les begudes és un dels que pateixen més l'excessiva creativitat de les ments pensants de cada empresa.
Refrescs gasosos o begudes energètiques han tret productes d'allò més agosarats que han obtingut resultats dispars. Els sucs, tot i que solen ser un tipus de sabor més conservador, també porten cua.
En les darreres hores, s'ha fet viral la imatge d'un usuari de X —abans Twitter— anomenat @AmargenetOr, la publicació del qual ha generat una gran confusió.
Sota l'escrit “Torna la barbàrie”, l'usuari ha compartit una foto de la mà subjectant una ampolla de la coneguda marca de Granini. A la instantània, sembla que el protagonista es troba dins un supermercat. Tot i això, el que crida l'atenció és el sabor del suc que subjecta: “100% fruita, calçot, sense additius”, diu l'etiqueta.
L'inusual sabor de calçot (que no és una fruita), ha deixat molt confós a més d'un. Només cal veure les desenes de respostes amb tota mena de comentaris que ha generat la publicació. A més, el tuit ja suma 140.000 reproduccions en només unes hores i 1.000 ‘m'agrada’.
Com diu un usuari als comentaris, a la web de Granini no apareix enlloc aquest sabor. Si bé és cert que la companyia té una àmplia gamma de varietats, la del calçot no es troba entre elles.
Per si quedava algun dubte que estem davant d'un muntatge, el mateix autor del tuit ho ha reconegut en una publicació a posteriori.
“És fake, però he notat un dubte il·lusionant amb la idea que fos real. Una mica com amb el procés”, escriu l'autor per corroborar l'engany.