Ryanair deixa a terra una noia amb discapacitat i la seva queixa es fa viral
La dona, que es desplaça amb cadira de rodes, havia de viatjar a Milà amb Ryanair, però la companyia aèria la va deixar sense viatjar
Una dona amb discapacitat havia de viatjar des de l'aeroport de Sevilla a Milà amb l'aerolínia irlandesa Ryanair. Tot i això, a última hora, li van indicar que la seva cadira no complia les mesures exigides per poder embarcar.
La protagonista d'aquesta situació ho ha fet públic a través de les xarxes socials. En un vídeo compartit per la seva amiga, @rociobp_, podem veure la jove, molt disgustada, explicant què ha passat.
“Porto a l'aeroport de Sevilla des d'aquest matí a les 10.30 del matí. A les 16:30 volava a Milà. Vaig amb cadira de rodes elèctrica, i he preguntat moltes vegades si hi havia algun problema amb la cadira”, explica entre llàgrimes.
La dona no pot viatjar sense la cadira de rodes
Segons el seu relat, ella va avisar a Ryanair de les seves circumstàncies i quan van mesurar la cadira li van dir que estava tot correcte. La sorpresa va arribar quan, un cop a dins de l'avió, li van indicar que no podia volar.
Per solucionar-ho, l'única opció que li van donar va ser la de fer malbé el seu joystick, una cosa inviable per a ella. “Això són els meus peus i les meves mans. Com m'havia de moure per Itàlia si no aconsegueixo arreglar això, no té ni cap ni peus”, aclareix la noia.
Davant d'aquesta situació, va decidir no pujar a l'avió, perdent així qualsevol possibilitat de viatjar a Milà. “Ryanair ha jugat amb mi molt i faig aquest vídeo perquè no es repeteixi”. “El que estic vivint aquí, que és de vergonya, ho pot viure molta gent més”, explica al vídeo.
Una denúncia viral
La queixa d'aquesta noia s'ha fet viral a les xarxes socials, on ha rebut el suport de tots els internautes. Fins i tot hi ha advocats que s'han ofert a portar el cas als jutjats totalment gratis.
A TikTok el vídeo ha superat el milió de reproduccions i els 110.000 ‘m'agrada’. A més a més, hi ha milers de comentaris d'usuaris que exigeixen a la companyia irlandesa una solució. No és la primera vegada que Ryanair protagonitza aquest tipus de denúncies, però els consumidors l'escullen pels seus preus baixos.
Més notícies: