Una influencer ofèn els malalts de càncer amb una desafortunada publicació
Giulia Nati, dissenyadora de moda i empresària digital italiana, s'ha fet viral per compartir un vídeo estrany a Instagram
Giulia Nati, una dissenyadora de moda i empresària digital italiana, s'ha fet viral per compartir un vídeo estrany. Apareix connectada a una mena de goter per a bosses de mà: “Tinc un nou desig”, va publicar Nati. Aquest va ser el peu de foto de la dona de 32 anys, que apareix estirada al llit amb una màscara d'oxigen sobre la boca i el nas.
Un tub connecta el seu braç a una bossa de la marca Hermès vermellosa com si fos un degoteig intravenós. De fons, se sent un xiulet que imita un monitor de constants vitals. El vídeo, que ha rebut més de 19.000 ‘m'agrada’, es poden veure set bosses cares més a la seva tauleta de nit.
Allau de crítiques a Giulia Nati
“Com a antiga pacient d'oncologia, aquesta foto no em fa gens de gràcia”, va comentar l'actriu i l'estrella de televisió veneçolana Carolina Marconi, de 45 anys, a qui van diagnosticar càncer de mama. “Al contrari, em sembla molt trist”.
“Et portaria a passejar per les sales d'hospital perquè entenguessis realment les condicions en què es troba aquesta pobra gent”, va prosseguir. “Després a veure què et sembla publicar una cosa així”. “Hola, Carolina, ja saps que podem parlar en privat”, va respondre Nati.
“Saps com et respectes com a dona per la teva fortalesa”. I va afegir: “La meva sogra està passant cada dia per la mateixa malaltia, ho estic vivint en primera persona. Però això no ve al cas, només era un vídeo informal”, va dir.
“He passat vuit mesos a l'hospital recuperant-me de cremades greus. Tot i això, vaig gaudir molt d'aquest vídeo!”, va escriure la youtuber Týnuš Třešničková. “A la gent simplement li falta sentit de l'humor i es pren les xarxes massa seriosament”.
“Ets més terrible que graciosa”, li diu una usuària que assegura tenir els dos pares malalts de càncer. Nati —que té dos fills, entre ells, un anomenat Hermes— va defensar el polèmic post en una història d'Instagram.
La seva polèmica conclusió
“El vídeo ha rebut ‘likes’ de 17.000 persones”, va argumentar. “Sota el vídeo hi ha 2.700 comentaris, inclosos 2.000 insults. Així que 17.000 més 700 és igual a 17.700 persones que aproven el vídeo, davant de 2.000 que no”, raona com a colofó final.
Més notícies: