Una dona de cabell fosc i vestit negre està en una botiga amb un rètol que diu "TwoJeys" al fons, mentre que a la cantonada superior dreta hi ha una imatge circular d'un home ros amb el cabell despentinat i cors vermells al voltant.
GENT

TwoJeys, l'empresa catalana que dirigeix Biel Juste, la nova il·lusió d'Aitana Ocaña

La firma catalana de joieria fundada per Biel Juste, conquereix el mercat internacional i el cor d'Aitana Ocaña

Al competitiu món de la moda i la joieria, hi ha poques marques que aconsegueixen destacar a escala internacional en tan poc temps. TwoJeys, una empresa catalana dirigida per Biel Juste i Joan Margarit, n'és una.

Fundada el 2019, TwoJeys ha irromput  amb un enfocament fresc i juvenil, oferint joies d'alta qualitat i disseny innovador que ràpidament han capturat l'atenció d'un públic divers. Però com va sorgir aquesta firma i què la fa tan especial?

L'origen de TwoJeys i la seva expansió per Europa

Biel Juste i Joan Margarit, dos joves amb formació en Administració i Direcció d'Empreses, van decidir embarcar-se en el món empresarial als 22 anys. Amb només 4.000 euros van crear TwoJeys amb la idea d'oferir joies i roba de qualitat, produïdes localment i amb un disseny únic.

Muntatge amb la botiga de TwoJeys a Londres i Joan Margarit i Biel Juste posant

Avui dia, l'empresa ha crescut exponencialment i té un equip de 40 persones, repartides entre les seves oficines i botigues a Barcelona, Madrid, València, Sevilla, Londres i Amsterdam. La clau de l'èxit de TwoJeys és la seva aposta per la producció local i l'alta qualitat. Des dels seus inicis, l'empresa ha insistit que les peces siguin fabricades a Espanya, assegurant així un control rigorós sobre els materials.

A més, la marca ha sabut posicionar-se com un referent en la joieria masculina, un nínxol que estava relativament desatès al mercat global. Gràcies al seu enfocament innovador i a una estratègia de màrqueting, TwoJeys ha aconseguit atreure l'atenció de celebritats com ara Jaden Smith i El Rubius.

Interior d´una botiga moderna amb roba penjada, vitrines amb joieria i pantalles digitals.

Amb botigues físiques a diverses ciutats importants d'Europa, TwoJeys ha aconseguit consolidar-se no només en el mercat espanyol, sinó també en l'internacional. Aquest creixement ha estat impulsat per la capacitat de la marca per connectar amb un públic jove i modern, a través de dissenys agosarats i una forta presència a les xarxes socials. La combinació de qualitat, disseny i una estratègia de màrqueting sòlida ha permès a TwoJeys convertir-se en un referent dins del sector de la joieria.

Biel Juste i la seva connexió amb Aitana Ocaña

Recentment, Biel Juste ha estat notícia no només pel seu èxit empresarial, sinó també per la seva vida personal. Després de la ruptura de la cantant Aitana Ocaña amb Sebastián Yatra, la jove ha estat vista diverses vegades amb Biel Juste, cosa que ha desencadenat rumors sobre un possible romanç. Tot i que tots dos han intentat mantenir un perfil baix i evitar ser fotografiats junts, la seva presència a Eivissa no ha passat desapercebuda.

Muntatge amb una imatge d'Aitana Ocaña posant en un photocall al costat de Biel Juste

Aitana, coneguda per la seva participació en Operación Triunfo i la seva exitosa carrera musical, ha estat vinculada sentimentalment amb Juste, fet que ha afegit una nova dimensió a la popularitat de TwoJeys. Aquest vincle ha posat encara més el focus sobre Biel Juste i la seva empresa, consolidant-se com una de les figures més influents a Catalunya. TwoJeys no només és una empresa d'èxit, sinó també un reflex del talent i la visió de joves emprenedors catalans com Biel Juste.

➡️ Gent

Més notícies: