TwoJeys, l'empresa catalana dirigida per dos influencers que està arrasant
TwoJeys es va fundar de forma modesta i ara ha anunciat l'obertura d'una botiga al mateix Soho de Londres
L'empresa catalana de joieria masculina TwoJeys s'està menjant el món. Està fent un pas audaç cap a la internacionalització en inaugurar la seva primera botiga fora d'Espanya.
Ni més ni menys que al prestigiós districte comercial del Soho a Londres, Regne Unit. Aquesta incursió marca una fita significativa per a la marca. Ja que, fins ara, havia consolidat la presència amb dos establiments a Madrid i Barcelona.
Biel Juste, cofundador de TwoJeys, ha assegurat que el Soho londinenc és un enclavament estratègic. Allí es troben els principals operadors del sector.
TwoJeys augmenta en vendes i té previst continuar creixent
Amb vendes reportades de quatre milions d'euros el 2022, TwoJeys està en camí d'un impressionant creixement. Amb la previsió d'augmentar entre un 60% i un 80% el 2023, mantenint aquest ritme els anys vinent.
L'estratègia d'expansió de TwoJeys inclou un enfocament gradual al mercat britànic. Amb plans d'obrir més establiments en altres ubicacions clau si la primera botiga al Soho és exitosa.
A més, la marca té la mirada posada a ampliar la seva presència a altres ciutats europees.
TwoJeys també vol créixer dins d'Espanya
Paral·lelament a la seva expansió internacional, TwoJeys també té plans ambiciosos per enfortir la seva presència a Espanya. Amb l'obertura de noves botigues a capitals de província com Sevilla o València.
A més, no descarten explorar oportunitats a Portugal, especialment a ciutats com Lisboa.
Per a Juste, l'any 2024 representa un període de consolidació del negoci detallista. Mentre la marca manté el model d'establiments efímers que han contribuït al creixement.
TwoJeys es va iniciar amb una inversió modesta de 8.000 euros el 2019. Avui dia dóna feina a 24 persones a les seves oficines de Barcelona. I a aproximadament 40 persones en total, inclosos els empleats de les botigues.
TwoJeys amb mirada jove i enfocament digital
TwoJeys destaca pel seu enfocament digital i la seva presència a més de 140 països a través de la seva plataforma de comerç electrònic. La marca ha evolucionat des del començament com una idea gestada durant un viatge per Amèrica del Nord.
Ara ja es pot dir que s'ha convertit en una marca consolidada amb seu a Barcelona. Totes les seves joies es fabriquen en tallers locals i actualment treballa en l'ampliació de la seva oferta per incloure peces masculines de roba.
TwoJeys continua el seu ascens com un referent al món de la joieria masculina d'alta qualitat.
Joan Margarit i Biel Juste són els dos fundadors. Tots dos es dediquen a crear contingut a les xarxes socials. I, després de la seva idea de negoci, també poden dir que són empresaris d'èxit.
Més notícies: