Primer pla de María Pombo somrient amb un jersei negre
GENT

María Pombo, de la seva relació amb Álvaro Morata a guanyar una fortuna amb la família

María Pombo ha esdevingut una de les grans influencers del nostre país. Fama que va aconseguir gràcies a la seva relació sentimental amb Álvaro Morata

María Pombo ha esdevingut una de les grans influencers del nostre país. Tant és així que, avui dia, compta amb més de 3,2 milions de seguidors al seu compte d'Instagram.

No obstant això, el seu èxit no només resideix en les xarxes socials. A més de guanyar-se la vida com a creadora de continguts, també s'ha obert un lloc dins del món dels negocis.

María Pombo en la visita a El Hormiguero d'Antena 3

Actualment, María Pombo és propietària de Name The Brand, la seva marca de roba, i també gestiona amb Marta Pombo, el seu marit i el seu cunyat la marca Tipitent. D'una altra banda, és la figura que es troba darrere de Suavefest, un conegut festival de música.

Ara, i gràcies als seus èxits laborals, la influencer i les seves germanes, Marta i Lucía Pombo, s'asseuran aquesta nit a plató d'El Hormiguero. Durant la seva intervenció en aquest conegut programa d'Antena 3, totes tres parlaran sobre la seva feina dins de les xarxes socials.

A més, aprofitaran la seva visita per promocionar la segona temporada de la docusèrie Pombo, projecte audiovisual que podràs trobar a Amazon Prime Video.

Tanmateix, l'èxit i la fama de María Pombo estan directament vinculats amb la seva relació sentimental amb el futbolista Álvaro Morata. Història d'amor que va suposar un abans i un després a la vida d'aquesta coneguda influencer.

María Pombo va mantenir una relació sentimental amb el futbolista Álvaro Morata

Avui dia, María Pombo és una de les reines indiscutibles d'Instagram, trajectòria que va començar a desenvolupar arran de la seva relació sentimental amb Álvaro Morata.

La influencer i aquest conegut futbolista es van conèixer l'any 2014, quan ella només tenia 19 anys i l'esportista, 21. Des d'aleshores, la seva repercussió dins de les xarxes va augmentar de manera considerable, arribant a guanyar més de 30 000 seguidors.

Muntatge de María Pombo somrient amb uns pendents llargs de diamants i Álvaro Morata somrient mirant cap avall

Durant la seva relació sentimental, tots dos es van deixar veure junts diverses vegades, com ara en esdeveniments socials o en partits del Reial Madrid.

Però un any després, María Pombo i l'esportista van anunciar la seva ruptura, notícia que li va fer perdre la meitat dels seus seguidors d'Instagram. Des de llavors, la influencer va començar a treballar de valent per aconseguir llaurar-se un futur dins de les xarxes.

Durant una entrevista recent, la jove va confessar que ho va passar molt malament després de la separació. Ara bé, no va trigar a recuperar la il·lusió amb el seu actual marit, Pablo Castellano.

María Pombo i Pablo Castellanos en una premiere de Prime Video

El 2018, després de gairebé quatre anys junts, l'arquitecte va proposar matrimoni a María Pombo a Santander, lloc on es van conèixer. Un any més tard, tots dos es van donar el 'sí, vull' davant de tots els seus amics i éssers estimats. Boda que va ser retransmesa en exclusiva per la revista ¡Hola!.

Avui dia, María Pombo i Pablo Castellano continuen junts i, fruit de la seva relació, han nascut els seus dos fills, Martín i Vega.

María Pombo ha sabut rendibilitzar la seva repercussió mediàtica: guanyar una fortuna amb la seva família

Després de la seva ruptura amb Álvaro Morata, i gràcies al seu esforç, María Pombo va començar a aconseguir diverses feines com a bloguera de moda. Situació que va provocar que deixés de banda els seus estudis universitaris per centrar-se de ple en la seva carrera professional.

Però el seu èxit a les xarxes socials no és només gràcies a la seva exparella. Tot i que actualment es dedica al món de l'hostaleria, ja que és amo del restaurant Camino Foods & Drinks, Víctor Pombo era un reconegut publicista.

Cartell de Pombo, la docusèrie de Maria amb la seva família

Dots per al màrqueting que ha compartit amb les seves tres filles i amb què ha aconseguit que la família al complet guanyi una fortuna. I n'és una prova la gran repercussió mediàtica que ha tingut María Pombo.

Després de trencar amb el futbolista, la influencer va obrir, juntament amb la seva germana Marta, Tipitent, la seva primera marca de roba. No obstant això, avui dia, també gestiona Name The Brand, la seva nova marca de vestits.

A més, María Pombo i el seu marit són socis d'altres empreses, com ara La Martinuca, especialitzada en truites de patata. Tanmateix, el seu projecte més gran és, sens dubte, la docusèrie Pombo.

El 29 de novembre passat, aquesta coneguda família va estrenar la primera temporada d'aquesta sèrie documental. Projecte audiovisual produït per Komodo Studio en col·laboració amb Mediaset España.

La primera temporada compta de quatre capítols, els quals ja estan disponibles a Amazon Prime Vídeo. Ara, i gràcies a la gran acceptació que ha tingut, el pròxim 23 de febrer s'estrenarà a aquesta plataforma la seva segona i esperada temporada.

➡️ Gent

Més notícies: